شماره ۱۴۴۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
تریبون

حسین اوجاقی: کی‌روش می‌خواست از طریق ورزش‌های رزمی به بخشی از اهداف دست پیدا کند و در کنار تمرینات تیم، تمریناتی انجام شود تا بازیکنان برانگیخته شوند و روحیه جنگندگی آنها بالا رود. در جام‌جهانی روسیه بازیکنان ما در همه جنگ‌های تن‌به‌تن موفق و نترس بودند، حتی خود کی‌روش شخصا در تمرینات رزمی و مبارزه‌ای ووشو شرکت کرد و آموزش دید.
 

هاشم اسکندری: متاسفانه به خاطر نرسیدن به موقع چوب‌ها، ملی‌پوشان اسنوکر در مسابقات جهانی مجبور شدند با چوب‌های باشگاهی چین مسابقه دهند، به همین دلیل باختند و حذف شدند. جالب است بدانید وقتی با شرکت هواپیمایی تماس گرفتیم، خیلی راحت درباره این اتفاق صحبت می‌کردند و می‌گفتند این اتفاق عادی است و ممکن در هر جای دنیا رخ دهد!

 سیدرضا افتخاری: بنا به دلایل مختلفی طی نامه‌ای که به فدراسیون هم ارسال کرده‌ایم، برگزاری سوپرجام به صلاح فوتبال ایران نیست. بازیکنان ملی‌پوش 14 روز استراحت اجباری دارند، بنابراین ملی‌پوشان باید بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت بشدت آنها را تهدید می‌کند.

 فرشته طائرپور: سرانجام پس از ١١سال توقیف، فیلم سینمایی نیلوفر وارد شبکه نمایش خانگی شد. هنوز یک هفته از توزیع آن نمی‌گذرد که شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای که ما حق پخش آگهی‌های چند ثانیه‌ای فیلم‌های‌مان را در آنها نداریم، این فیلم را تمام و کمال پخش کردند. مسئولانی که در قوه قضائیه پخش آگهی فیلم‌های سینمایی را بلافاصله مورد پیگیری و مواخذه قرار می‌دهند، معمولا در قبال پخش کامل فیلم‌های سینمایی، سراغی از حقوق و تکالیف تهیه‌کنندگان نمی‌گیرند.

 اصغر سمسارزاده: بعد از این همه سال کار در رادیو و تلویزیون هنوز کارت ورود به سازمان را نداریم. من که نزدیک به ۳۵ سال در رادیو خدمت کردم نباید حداقل کارت ورود داشته باشم؟ چرا این حرف‌ها به گوش کسی نمی‌رسد؟ کاش زمانی برسد که بچه‌های رادیو از مرفه‌ترین اقشار باشند چون لیاقتش را دارند. اما من هنوز در این سن و سال از سازمان یا جایی دیگر بازنشسته نشده‌ام، چون سازمان مرا بیمه نکرد.


تعداد بازدید :  245