شماره ۱۴۴۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
طارمی از خداحافظی گوچی و سردار می‌گوید

مهدی طارمی یکی از ستاره‌های  تیم ملی در جام جهانی  2018 روسیه بود و بازی‌های خوبی هم انجام داد.  این مهاجم که این روزها در شهر خود در حال استراحت است، اخیرا در شبکه استانی  بوشهر حاضر شده و صحبت‌هایی درباره فوتبال خودش و عملکرد تیم ملی در جام جهانی ارایه داده  که توضیحات او درباره خداحافظی قوچان نژاد اهمیت زیادی داشت. نکته قابل تامل درباره خداحافظی رضا قوچان نژاد این است که در رسانه‌ها خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه درخواست مشترک سردار آزمون و طارمی از کی‌روش برای حضور هم‌زمان در ترکیب تیم ملی یکی از علت های اصلی نیمکت نشینی گوچی بوده است. طارمی  البته تا کنون هیچ اشاره‌ای به جزئیات این شایعه نداشته ولی درباره خداحافظی قوچان نژاد گفته است:« رضا چند ماه فکر کرده بود و یک تصمیم فوتبالی گرفت که خداحافظی کند و هیچ بحثی در این نیست. او پسر فوق العاده و فوتبالیست خوبی بود و برایش ارزوی موفقیت می‌کنم»
طارمی که رفاقت نزدیکی هم با سردار آزمون دارد درباره تصمیم این مهاجم 23 ساله برای ایان دادن به دوران پوشیدن لباس تیم ملی هم گفت:« سردار در این سن برخی مشکلات خانوادگی داشت. من خیلی با او صحبت کردم و حرف هایی به من زده که به نظرم کاملا حق دارد. نمی دانم چه دعایی برایش کنم. شاید اگر دعا کنم برگردد، دوباره از آن سمت متضرر شود. به نوعی می شود گفت اگر در تیم ملی بازی کند، در آن طرف به مشکل می خورد. البته من جای او نیستم و خودش باید جواب دقیق تر و صحیح بدهد.»
طارمی هم‌چنین درباره فحاشی‌هایی که به آزمون در فضای مجازی می‌شود هم گفت:« انتقادها از همه هست و در فوتبال این خیلی طبیعی است. تا جایی که من می‌دانم، خداحافظی او شاید به انتقادها هم ربط داشته باشد، اما دلیل اصلی آن، مسئله خانوادگی بوده است»


تعداد بازدید :  169