شماره ۱۴۴۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۶ تير
صفحه را ببند
بیلیارد بازی به نام مهران مدیری!
سینماگران زیادی در ایران به بیلیارد علاقه دارند و حتی برخی در حد بازیکن‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند

شهروند|  روز گذشته یکی از پربازدیدترین عکس‌های منتشرشده در فضای مجازی عکسی بود از بیلیارد بازی‌کردن مهران مدیری که در متن خبر به حضور مهران مدیری در فدراسیون بیلیارد  اشاره و گفته شده بود که این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس حاضر شده و با‌ هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون ملاقات کرده است. ظاهرا مدیری در ادامه نیز با تعدادی از ورزشکاران این رشته بازی کرده بود.
این نخستین‌باری نبود که خبری از علاقه مدیری به بیلیارد در رسانه‌ها درج می‌شد. گذشته از اینکه بیشتر دوستان مدیری او را یک بازیکن درجه یک و در حد حرفه‌ای بیلیارد می‌دانند، اهالی رسانه هنوز سخنان چند ‌سال پیش ‌هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس را یادشان است که برگزاری رقابت‌های جام ستارگان را وعده داده بود و در ادامه هم از کمک‌های مهران مدیری برای برگزاری این جام خبر داده بود.
علاقه سینماگران به بیلیارد بیشتر ریشه در سابقه ذهنی و خاطراتی آنها از یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما دارد. فیلم بیلیاردباز به کارگردانی رابرت راسن و بازی پل نیومن که شاید بهترین تصویر را از بیلیاردبازی پاک‌باخته ارایه می‌داد و همین باعث علاقه جوانان پرتعدادی به این رشته جذاب شد. از سینماگران علاقه‌مند دیگر می‌توان به مسعود کیمیایی، علیرضا زرین‌دست، هوشنگ گلمکانی، حامد بهداد، سعید راد، پولاد کیمیایی، محمدرضا فروتن، شهاب حسینی و... اشاره کرد که گفته می‌شود بعضی‌هاشان چون کیمیایی یا گلمکانی در حد بازیکن‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند.


تعداد بازدید :  711