شماره ۱۴۴۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۷ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

12 باشگاه حق ثبت قرارداد ندارند
عدم توجه باشگاه‌های لیگ برتری به موضوع بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق باعث شده سازمان لیگ تصمیم به عدم‌ثبت قرارداد این باشگاه‌ها بگیرد. فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دراین‌باره عنوان کرد:   «باشگاه‌ها برای ثبت قراردادهای جدید باید از کمیته تعیین وضع و کمیته انضباطی مجوز بگیرند. براساس اعلام این دو کمیته 4باشگاه ذوب‌آهن، پیکان، صنعت نفت آبادان و سایپا بدهی خاصی به اعضای سابق خود ندارند، اما باشگاه‌های دیگر باید با پیروی از مسائل حقوقی از دو کمیته‌ای که ذکر شد، نامه بیاورند.» بر این اساس به غیر از 4 باشگاهی که نامشان توسط محمودزاده برده شد، 12 تیم لیگ برتری دیگر حق ثبت قرارداد ندارند.

تجمع هواداران بابلی مقابل فدراسیون
هواداران خونه‌به‌خونه بابل که باشگاهشان سند جعل شناسنامه بازیکن نساجی مازندران در دیدار با راه‌آهن را پیدا و منتشر کرده،‌ در واکنش به سکوت فدراسیون فوتبال تجمع کردند. این هواداران با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی در این خصوص از فدراسیون خواستند حق واقعی تیم‌شان را که همانا صعود به لیگ برتر است، بدهند.

ریزه‌ اسپور با ۶۰۰‌هزار یورو دنبال بیرانوند
سایت اخبار فوتبال ترکیه اعلام کرد باشگاه ریزه اسپور به دنبال خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران است که درحال حاضر در عضویت تیم فوتبال پرسپولیس است. این سایت اعلام کرد که باشگاه ترکیه‌ای پیشنهاد رسمی خودش را نیز برای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که این پیشنهاد در ابتدا ۴۵۰‌هزار یورو بوده و در ادامه‌ به ۶۰۰‌هزار یورو در ‌سال می‌رسد.

تمدید قرارداد غفوری با استقلال
وریا غفوری مدافع استقلال که با باشگاه به مشکلاتی خورده بود، روز گذشته بعد از توافق نهایی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا در لیگ هجدهم هم شاگرد وینفرد شفر باشد.


تعداد بازدید :  408