شماره ۱۴۴۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۷ تير
صفحه را ببند
تریبون

وحید امیری:  پیشنهادهایی از اروپا دارم، اما دوست ندارم راجع به آن‌ها صحبت کنم. خودم عاشق آرسنال هستم، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم. بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در تیم پرسپولیس گذرانده‌ام و باعث افتخارم است که دو سال پیاپی با این تیم بزرگ قهرمان لیگ برتر شدم. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع من و پرسپولیس است رخ دهد.

افشین‌هاشمی: در عروسک‌گردانی یک عرفانی وجود دارد و من اینک پس از 12‌سال دوری از این حوزه برای تجربه‌ای متفاوت «خاله قورباغه» را کارگردانی کردم.

داریوش مصطفوی: فردوسی پور نظرسنجی درخصوص عملکرد تیم ملی می‌گذارد و بعد نظر خودش را خیلی راحت به بیننده القا می‌کند که تیم ملی عملکرد خوب و رضایت بخشی داشته است. در واقع او جواب نظرسنجی مورد نظرش را در دهان مردم می‌گذارد. ممکن است برای چند روزی این نظرسنجی مثبت شود اما آمار به ما می‌گوید که مردم ما خیلی هم منصفانه نظر ندادند. .

همایون ارشادی:  درباره عباس کیارستمی دروغ می‌گویند و من هم از آن خبر دارم، اما به روی خودم نمی‌آورم. هیچ وقت درباره کیارستمی مصاحبه نکرده‌ام. رابطه‌ای که بین من و عباس کیارستمی بود بین خودمان می‌ماند. اگر امروز درباره او صحبت کنم، می‌گویند قصد دارد خودستایی کند. یاد عباس کیارستمی گرامی. حرفی از او نمی‌زنم تا همیشه در قلب من باقی بماند.

جواد نکونام:   با توجه به عملکرد ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی عربستان این زنگ خطر برای ما به صدا درآمده است که کار سختی در جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت. هرکسی سرمربی تیم‌ملی باشد مورد حمایت من است. هر موقع دوستان سرمربی تیم ملی شدند نظرات خودشان را در تیم‌ملی اجرا کنند.

 


تعداد بازدید :  355