شماره ۱۴۴۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۷ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# برزیل #نیمار #جام_جهانی # رقاص # تضمین_ندادند # سوتی_خیابانی

برزیل هم با شکست مقابل بلژیک وداعی تلخ با جام‌جهانی عجیب روسیه داشت. بعد از آلمان و آرژانتین فینالیست‌های‌ سال گذشته، پرتغال قهرمان اروپا  و اسپانیا قهرمان سابق جهان،‌ حالا برزیل هم که یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بود از جام‌جهانی حذف شد. به این ترتیب هشتگ برزیل در ایران و جهان جزو ترندهای داغ بود. هشتگ نیمار هم به خاطر عملکرد نه چندان مطلوب این ستاره داغ است.
 
بازداشت دخترانی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار ویدیو رقص خود می‌کردند، بازتاب گسترده‌ای در سطح جامعه داشته است. هنرمندان زیادی ازجمله پرستو صالحی به این موضوع واکنش نشان داده و خواهان شفافیت بیشتر درباره علت این اتفاقات هستند. البته برخی‌ها هم به ویدیوی منتشرشده از بازجویی یکی از این دخترها انتقاد دارند و برخی‌ها نظرشان این است که بازداشت آنها کار خوبی است.

بحث مذاکرات دولت با کشورهای اروپایی بر سر مسأله برجام و حواشی و مشکلات ناشی از خروج آمریکا از برجام به دنبال سفر رئیس‌جمهوری به اروپا برای مذاکرات داغ داغ است. بسیاری از کاربران با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر این‌که اروپا همان آمریکا است، همین هشتگ را داغ کرده‌اند. بسیاری از کارشناسان و مردم هم درباره بدعهدی‌های اروپایی‌ها و سوابق سیاه کشورهایی چون انگلیس هشتگ #تضمین_ندادند را در فضای مجازی داغ کردند. نظرات درباره شرایط سیاسی کشور به قدری داغ است که هر لحظه یک هشتگ و موضوع جدیدی ترند می‌شود.

جواد خیابانی حالا که هر روز در شبکه ورزش سیما برنامه زنده اجرا می‌کند، جملات قصارش پشت سر هم در فضای مجازی دست به دست می‌شود. آخرین جمله این گزارشگر باسابقه خطاب به فرزاد آشوبی این بود که اسم شناسنامه‌ای‌ات چیست؟ او گفت:   غلامعباس. سپس خیابانی گفت: «پس غلامعباس آشوبی که با نام فرزاد شناخته می‌شود!» مجموعه این حرف‌ها سبب شده تا هشتگی در وصف سوتی‌های جواد خیابانی در فضای مجازی ایجاد شود.

 


تعداد بازدید :  431