شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
خوش به حال آرایشگر بکام!

‏«بهترین شغل دنیا رو آرایشگر دیوید بکام داره چون حتی اگر موهاش رو بد هم کوتاه کنه بازم به دیوید میاد.» این جمله‌ای است که خیلی از مردم به آن اعتقاد دارند.  دیوید بکام ستاره بی‌چون و چرای فوتبال که گذشته از بازی‌اش، چهره‌ای جذاب دارد همیشه مرکز توجه طرفدارانش در سرتاسر دنیا بوده است. همه این طرفداران دوست دارند مدل موها و اصلاح صورت و حتی لباسشان شبیه این ستاره فوتبال باشد. بکام که همیشه به ظاهرش اهمیت زیادی می‌دهد از همان زمانی که در تیم ملی فوتبال انگلیس بازی می‌کرد رنگ و مدل موهایش مورد توجه قرار گرفت. همین توجه‌ها باعث شد تا رسانه‌ها به سراغ حاشیه‌های زندگی او بروند و مشخص شود رنگ درخشان موهای دیوید بکام رنگ و مش است! او بیشتر از همه فوتبالیست‌ها مدل موهایش را عوض کرده است.

 بکام  در 17 سالگی رنگ موهایش را شرابی کرد. رنگ و مدلی که آن زمان بین جوانان انگلیسی محبوب شد.
 سال 1995 موهایش را فرق وسط شلوغ باز کرد. مدل موی فرق وسط نامنظم چیزی بود که آن زمان حتی در مدل موهای زنان هم تاثیر گذاشت و دختران جوان هم از او تقلید کردند.
 سال1998بکام موهایش را بلوند کرد. همان رنگ و مش معروف در جام جهانی فرانسه که باعث شد بیش از گذشته مورد توجه رسانه ها به عنوان یکی از خـوش‌تـیـپ‌تـرین بازیکنان فوتبال شود.
 سال 2001 بکام موهایش را تراشید!  مدلی که در واقع دیگر مدل مو نبود اماهمین مدل هم کافی بود که تراشیدن سر مد شود، حتی در ایران.
 یک سال بعد تصمیم گرفت موهایش را دوباره بلوند کند و جلوی سرش را خوشه ای درست کند. این مدل در ایران سبک خروسی لقب گرفت!
 سال 2003 او یک کش مو جلوی سرش بست . مدلی که در بین خیلی از فوتبالیست ها  که موهای بلندی داشتند رواج  داشت اما این کار دیوید بکام مورد توجه بیشتری قرار گرفت و از آن زمان شبیه به یک مد در مدل موها شد.
 سال 2007 بکام دوباره از موی بلوند استقبال کرد و این بار موهایش را پلاتینه روشن کرد!
 در سال‌های اخیر مدل کلاسیک موهای بکام خیال خیلی از آرایشگران در سطح جهان را راحت کرد! چراکه  کوتاه و اصلاح کردن این مدل مو به راحتی برای هر نوع مشتری قابل اجرا ست.


تعداد بازدید :  386