شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
یادداشت

«لیپی» قهرمان جام را پیش‌بینی می‌کند
مارچلو لیپی، سرمربی ایتالیایی که در سال ۲۰۰۶ قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد، درباره جام جهانی گفت: «دیگر کم پیش می‌آید که در فوتبال تیمی از پیش بازنده باشد و شما این موضوع را در جام جهانی دیدید. به همین دلیل است که تیم‌ها الان نزدیک به هم شده‌اند. انگلیس با ذهنیت متفاوتی در جام حاضر بود. فرانسه تیمی جوان و قدرتمند دارد و بلژیک هم از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی است. فکر می‌کنم در نهایت بلژیک قهرمان جام جهانی شود.»

«پورعلی‌گنجی» دومین ستاره تیم‌های آسیایی در جام
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکنان مرحله گروهی 2018 بین تیم‌های آسیایی کرد. در پایان این نظرسنجی، سلمان الفرج از عربستان با 87 درصد آرا (73135 رأی) به عنوان ستاره برتر تیم‌های آسیایی در مرحله گروهی جام بیست‌ویکم انتخاب شد. پس از این بازیکن، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی ایران با 11 درصد (9123 رأی) در رده دوم ایستاد و چو هیون وو از کره جنوبی با یک درصد (995 رأی) در رده سوم این نظرسنجی قرار گرفت.

خونسردی «بیرانوند»؛ از لحظات به‌یادماندنی تیم‌های آسیایی در جام
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند به عنوان یکی از لحظات به‌یادماندنی تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۱۸ یاد کرد. این سایت در گزارشی به معرفی پنج لحظه به‌یادماندنی تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت. از دید AFC یکی از این لحظات به‌یادماندنی در جام بیست‌ویکم را علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران رقم زد. در این گزارش آمده است: بیرانوند یکی از احساسی‌ترین داستان‌های زندگی را در جام جهانی 2018 روسیه داشت، به‌طوری که رسانه‌های بین‌المللی هم به مسیر زندگی غیرمعمول وی برای رسیدن به اوج پرداختند، از خوابیدن در خیابان‌های تهران تا دنبال کردن رویایش برای تبدیل شدن به فوتبالیستی حرفه‌ای، برای تأثیرگذاری در جام جهانی.


تعداد بازدید :  233