شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
میثاقی کی برمی‌گردد؟

یک هفته دیگر جام‌جهانی تمام می‌شود. دیگر روسیه و شهرهایش خالی از توریست‌های جام‌جهانی می‌شود. برنامه عادل هم تمام می‌شود و بعد از آن دیگر باید منتظر شروع لیگ و آغاز دوباره برنامه نود باشیم. از همان روز اول شروع جام‌جهانی، محمدحسین میثاقی در روسیه حضور داشت و از آنجا برای ویژه‌برنامه بیست هجده برنامه‌های ویدیویی می‌فرستاد. بسیاری از خبرنگارانی که از طریق فدراسیون فوتبال برای پوشش برنامه‌های جام‌جهانی و مسابقات آن به روسیه اعزام شده بودند، بعد از آنکه تیم‌ملی کشورمان از مسابقات حذف شد به ایران بازگشتند؛ اما محمدحسین میثاقی که گویا بودجه سفرش از برنامه عادل فردوسی‌پور و صداوسیما تأمین می‌شود، هنوز آنجا مانده است ولی ماندن او در روسیه هم نکاتی دارد. از همان ابتدا محمدحسین میثاقی در هیچ‌کدام از کنفرانس‌های خبری، تمرین‌های تیم‌ملی و ... شرکت نکرده، نه اینکه نخواسته باشد، نگذاشتند که شرکت کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که چون صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق پخش بازی‌ها را نخریده است، گزارشگران و خبرنگارانش اجازه ورود به کنفرانس‌های خبری و محل گزارشگران را ندارند. حالا با حرف‌هایی که شنبه شب در برنامه عادل فردوسی‌پور گفته شد، مردم شکایتشان از حضور محمدحسین میثاقی در روسیه را بروز دادند. شنبه شب محمدرضا احمدی از میثاقی برای فداکاری‌اش و حضور یک‌ماهه در روسیه و دور از خانواده تشکر کرد. میثاقی هم در جواب گفت دلش برای فرزندش تنگ شده است.
اما مردم می‌گویند او می‌توانست در روسیه نماند و بعد از برگشت تیم‌ملی به ایران برگردد. بسیاری می‌گویند آرزویشان بوده که در روسیه باشند و رقابت‌های جام‌جهانی و حال و هوای این روزهای روسیه را ببینند و تجربه کنند و حاضرند چندین برابر محمدحسین میثاقی در آنجا کار کنند؛ پس او هم نباید گله کند.  البته که هر کاری سختی‌های خودش را دارد اما سفر به روسیه تنها کار نیست و در هر صورت یک تجربه است و در آن میان‌ تفریحاتی هم برای خبرنگاران دارد.
لباس تیم‌ملی محمدحسین میثاقی هم در روسیه پاره شده و از همانجا در روسیه پیراهن دیگری خریده که نقش‌ونگارهای مربوط به جام‌جهانی روسیه هم روی آن وجود دارد. همین پیراهن هم سوژه محمدرضا احمدی در برنامه و مردم در فضای مجازی شده است. محمدرضا احمدی لباس میثاقی را مورد تمسخر قرار می‌دهد و می‌گوید لباست مانند بازی مارو پله است!
عادل! چرا از کرواسی متنفری؟
حرف‌ها بعد از برد کرواسی زیاد است؛ می‌گویند فردوسی‌پور ناراحت بود از برد کرواسی. می‌گویند تمام طرفداران کی‌روش از برد کرواسی ناراحت هستند. می‌گویند عادل هم چون کی‌روش را دوست دارد و برانکو را دوست ندارد، از برد کرواسی ناراحت است. شاید هم راست بگویند. عجیب است که چرا عادل برای بازی‌های کرواسی هیچ‌وقت برانکو را روی خط نیاورد و به برنامه دعوت نکرد. او شفر و بسیاری دیگر از خارجی‌های داخل‌نشین را آورد اما برانکو را نه!
آیا دعوت کرده و برانکو نخواسته که بیاید یا اصلا دعوتی در کار نبوده است؟ هر چند فردوسی‌پور اگر دعوت کرده بود و برانکو رد می‌کرد، حتما در برنامه می‌گفت. شاید واقعیت است و عادل برانکو را دوست ندارد و طرفدار پر و پا قرص کی‌روش است و مشکلات کی‌روش و برانکو هم که عیان!


تعداد بازدید :  354