شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

فغانی در جام‌جهانی ماند
سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خبر داد که بنا به کم شدن مسابقات در نیمه نهایی جام‌جهانی 2018 روسیه تعداد داوران نیز به 12 نفر کاهش پیدا کرد. علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان به‌عنوان تنها نماینده AFC در لیست ماند و یکی از شانس‌های قضاوت در فینال جام‌جهانی است.

قهرمانی نوجوانان فرنگی در جهان
تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران که در ۵ وزن نخست رقابت‌های جهانی کرواسی ۲ مدال طلا و ۲ برنز کسب کرده بود، با داشتن ۲کشتی‌گیر در فینال و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی ۵ وزن دوم، مقتدرانه عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی کرواسی ۲۰۱۸ را از آن خود کرد. پیش از این نیز تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران قهرمان جهان شده بود.

انریکه، سرمربی جدید اسپانیا
لوییس انریکه، سرمربی پیشین بارسلونا با عقد قراردادی دو ساله به‌طور رسمی هدایت تیم‌ملی اسپانیا را برعهده گرفت. او جایگزین فرناندو هیرو شده است. با توجه به قرارداد دوساله انریکه تا یورو 2020 هدایت لاروخا را برعهده خواهد داشت.

پیشنهاد 36 میلیاردی برای سامان قدوس
باشگاه استرشوندس دو پیشنهاد خوب از یک باشگاه فرانسوی و یک باشگاه آلمانی برای جذب سامان قدوس کسب کرده است. پیشنهاد رسیده از سوی باشگاه فرانسوی و آلمانی برای جذب وینگر ایرانی 40‌میلیون کرون (تقریبا 36‌میلیارد تومان) است. قدوس در زمستان گذشته از باشگاه سلتاویگو اسپانیا پیشنهاد
داشته است.


تعداد بازدید :  254