شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
تریبون

حمید سوریان: روزی که کشتی را شروع کردم، سلام نکردم که روزی هم بخواهم خداحافظی کنم. احساس کردم که دیگر توانی نیست تا بتوانم به کشتی ادامه دهم. کسی که دوبنده تیم‌ملی را می‌پوشد و به‌عنوان نماینده و سفیر ایران به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود، مردم از او انتظار نتیجه‌گیری دارند و باید جوابگو باشد که توقع بجایی است. شاید این موضوع برای من دیگر به پایان رسیده بود.

پرویز پرستویی: کیمیا علیزاده عزیز دختر قهرمانم، انتخاب شما در بیست‌سالگى به‌ عنوان دومین پرچمدار کاروان ورزشى کشورمان در مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازی‌هاى آسیایى نشان از جایگاه والا و انکارناپذیر شیردختران و زنان ایرانمان دارد. اینکه روز ٢٧ مرداد در پیشانى قهرمانان و ورزشکاران کشورمان در جاکارتا پرچم کشورمان را در دست خواهى گرفت، نشان‌دهنده عزت دختر و زن ایرانی است.

کارلوس کی‌روش: برخی از مردم فکر می‌کنند جام ملت‌های آسیا با توجه به عملکردمان در جام‌جهانی 2018 روسیه آسان خواهد بود، اما این طور نیست. ما باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیریم که 30‌سال پیش پیشرفتشان را آغاز کردند. مطمئنا با 15 روز تمرین شانسی مقابل ژاپن نخواهیم داشت.

داوود غفارزادگان:   جامعه باید تحمل صداهای مختلف را داشته باشد که ندارد، نویسنده‌های ایران تحمل یکدیگر را ندارند، حکومت تحمل صدای نویسندگانش را ندارد. ما مشکل فرهنگی داریم و نمی‌توانیم مدام دنبال مقصر بگردیم.

برانکو ایوانکوویچ:    انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی منتظر ماست و کرواسی به خاطر بازی با دانمارک و روسیه کمی خسته است. بعد از سال‌ها انگلیس تیم خوبی را به جام‌جهانی فرستاده است و آنها حریف سرسختی برای ما خواهند بود، باید بگویم شانس پیروزی انگلیس نسبت به ما 55 به 45 است.

 


تعداد بازدید :  192