شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# شادی # برقصیم! # استقلال_تنهاست # قرارداد_کی_روش

بازداشت و پخش‌کردن فیلم بازجویی دختری که ویدیو رقص خود را در صفحه اینستاگرام شخصی منتشر می‌کرد با عنوان یکی از شاخ‌های فضای مجازی همچنان سروصدای زیادی در سطح جامعه به راه انداخته و اصلی‌ترین سوژه مورد بحث در فضای مجازی است. نکته قابل تأمل اینجاست که کاربران ادعا دارند با مفسدان اقتصادی هم باید چنین برخوردهایی صورت بگیرد اما مشکل کنونی کشور بازداشت یک دختر 17 ساله نیست. البته موضوع نگران‌کننده تکثیر ویدیو رقص در حمایت از مائده هژبری است که باید دید واکنش مسئولان به آن چه خواهد بود. این اتفاق البته با داغ‌شدن هشتگ برقصیم تا این حد گسترده شد! همچنین خیلی از کاربران با داغ‌کردن هشتگ «شادبودن عیب نیست» به اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند. یکی از کاربران هم در واکنش به اتفاقات اخیر در توییتر خود با کنایه نوشته بود:«ما سال‌هاست که با هر سازی می‌رقصیم!» ترانه علیدوستی، بازیگر مطرح سینما، هم  توییت‌های اعتراضی زیادی در واکنش به این اتفاقات منتشر یا بازنشر کرد.

این هشتگی است که طرفداران استقلال برای اعتراض به وضع موجود بعد از جدایی امید ابراهیمی و خریدهای پرسپولیس آن را در فضای مجازی داغ کرده‌اند. آنها که چند روز قبل هم جلوی در وزارت ورزش برای اعتراض به وزیر ورزش تجمع کرده بودند به هیچ عنوان از وضعیت نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه خود رضایت ندارند. از طرفی وقتی می‌بینند که پرسپولیس محروم بهترین ستاره‌های فوتبال ایران را جذب می‌کند، صدای اعتراضشان بلند می‌شود و حالا بعد از هشتگ‌های «وزیر پرسپولیسی» و «تیم حکومتی» هشتگ «استقلال تنهاست» را داغ کرده‌اند.

سرمربی تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی با وجود وعده‌هایی که مدیران فدراسیون فوتبال به مردم داده بودند، بدون اینکه قراردادی امضا کند، ایران را ترک و به پرتغال سفر کرد تا در کنار خانواده‌اش به استراحت بپردازد. این مسأله با اعتراض شدید طرفداران کی‌روش رو‌به‌رو شده و آنها خواهان شفافیت درباره جزییات موضوع تمدید قرارداد کی‌روش هستند. در فضای مجازی فشار روی مدیران فدراسیون برای تمدید قرارداد کی‌روش روز به روز بیشتر می‌شود.

 


تعداد بازدید :  243