شماره ۱۴۴۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
تریبون

فیلترینگ اینستاگرام ضربه به روان جامعه
غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت: فیلترینگ اینستاگرام ضربه به روان جامعه و بیانگر ضعف حاکمیت است. با فیلترکردن اینستاگرام راه‌های ارتباطی ما با جامعه و همچنین مردم با همدیگر را می‌بندند. علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که در اینستاگرام شکل‌ گرفته، تعطیل می‌شود. این درحالی است که دنیا از فضای مجازی استفاده می‌کند اما ما آن را به نابودی می‌کشانیم.

مشکل سپنتا نیکنام حل شد؟
 محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:   کمیسیون‌های قضائی و سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد موافقت کرده‌اند. عمل‌کردن براساس قانون‌ سال 75 منجر به این می‌شود که سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد بازگردد.

عامل شوری آب خوزستان چیست؟
 عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط‌زیست: اتفاق بدی که در خوزستان افتاد، آبگیری سد گتوند بود. این پروژه در زمان مرحوم آقای‌ هاشمی کلنگ زده شد. در آن زمان هیچ اشکالی در اجرای آن نبود اما در زمان دولت نهم محل سد تغییر کرد. این کار باعث شد که گنبدهای نمکی به درون آب راه پیدا کنند. گفتند پوشش رُسی می‌دهیم و نمک را از بستر جدا می‌کنیم ولی با نخستین آبگیری، پوشش از بین رفت و آب شیرین کارون، شور شد. ما بخش اعظم آب خوزستان را با یک اشتباه مهندسی محرز شور کردیم.

سکه‌های ایرانی در عراق
جواد کریمی قدوسی،‌ نماینده اصولگرای مجلس: در 2 ماه گذشته سه میلیون و 500 هزار سکه از کشور جمع‌آوری و به سلیمانیه عراق ارسال شد. سعودی‌ها برای جنگ اقتصادی علیه ایران در سلیمانیه عراق قرارگاه زدند و 13 نفر را مامور کردند که در بازار تهران هر چه سکه و دلار آوردند، خریداری کنند. این افراد ماموریت داشتند که هر چه سکه و دلار در بازار تهران بوده را حتی 20 درصد بالاتر از قیمت هم بخرند. فعلا سپاه سه نفر از این افراد را دستگیر کرده است.


تعداد بازدید :  199