شماره ۱۴۴۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير
صفحه را ببند
فوتبالی‌ها کانال تلویزیون را از شبکه ورزش به سه تغییر دادند
چالش‌های تازه عادل با مرتضی و شفر

شهروند| دو برنامه فصل داغ فوتبال و جام‌جهانی که از شبکه‌های ورزش و سوم سیما در شب‌های داغ روسیه روی آنتن می‌رود، ‌دوشنبه‌شب هم با حواشی جالبی همراه بود که در ادامه به مرور آنها پرداخته‌ایم.

دورهمی خیابانی با سیدعباسی و طباطبایی
برنامه فصل داغ فوتبال با اجرای جواد خیابانی مهمترین میهمانان دوشنبه‌اش به داود سیدعباسی و ‌هادی طباطبایی ختم می‌شد. دو پیشکسوت سال‌های نه‌چندان دور استقلال و پرسپولیس که همراه با خیابانی خاطرات جام‌های جهانی را مرور کردند و به تحلیل و بررسی بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی پرداختند. موضوعی که چندان هم جذاب نبود و مخاطبان ترجیح دادند کانال را به شبکه سوم سیما تغییر بدهند.

به خودت می‌گویی مرتضی؟!
مرتضی پورعلی‌گنجی میهمان ویژه‌برنامه جام‌جهانی شبکه سوم بود. پورعلی‌گنجی در این برنامه صراحتا اعلام کرد که از السد قطر جدا می‌شود و هدفش این است که در یک تیم اروپایی توپ بزند. گفت‌وگوی عادل با پورعلی‌گنجی موضوعات دیگری نیز داشت که اصلی‌ترینش به «مرتضی» خطاب‌کردن پورعلی‌گنجی توسط خودش بود. این موضوع که 3‌سال پیش در برنامه نود هم سوژه شده بود، وقتی پورعلی‌گنجی با جمله معروف «به خودم گفتم مرتضی... » حرفش را شروع کرد واکنش عادل را به همراه داشت و گفت: «چطور می‌توانی خودت را صدا کنی؟». این مسأله چنددقیقه‌ای از وقت برنامه را به خود اختصاص داد و شوخی‌های بامزه دوطرف با هم مورد توجه قرار گرفت.
میثاقی یخ کرد!
ارتباط زنده عادل فردوسی‌پور با محمدحسین میثاقی در سنت پترزبورگ یکی از بخش‌های برنامه دوشنبه‌شب بود. شب‌های نقره‌ای در سنت پترزبورگ در تصاویر کاملا مشخص بود و جالب این‌که سرمای هوا میثاقی را در معرض سرمازدگی قرار داد و باعث شد تا او درحالی‌ که صدایش می‌لرزید، درباره جام‌جهانی و بازی فرانسه و بلژیک صحبت کند.

تغییرات موی شفر در گذر زمان!
وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال هم در بخش پایانی برنامه میهمان عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی شد. عادل در ابتدا به موهای سفیدرنگ و به قول خودش زیبای شفر گیر داد و وقتی تصاویری از شفر در دوران حضور در تیم‌ملی کامرون را پخش کرد، خطاب به او گفت: «آن‌زمان موهایتان هنوز سفید نشده بود. چقدر هم جوان‌تر بودید.» جالب این‌که شفر هم آهی از نهادش بلند شد و با تکان‌دادن سر این موضوع را تأیید کرد.


تعداد بازدید :  309