شماره ۱۴۴۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

واکنش تند تهیه‌کننده زابیواکا به سینا ولی‌الله
حامد جوادزاده، ‌تهیه‌کننده برنامه زابیواکا در شبکه اینترنتی آیو در واکنش به انتقادهای مجری یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد:‌«می‌گویند زردی و آن آقایی که رفته تو شبکه آن ور آبی شده لیدرشان. آقای سینا ولی‌الله که تو رادیو بودی ، حالا داری از تابوشکنی می‌گویی؟ یکی یک حرفی بزند که ما نشناسیمش. برای ما که خیلی خوب است تو از ما بد بگویی اما داداش! تو که رفتی آنجا، فکر نکنی اینجا دهخدا بودی! تو برای اینکه اینجا نمی‌گذاشتند در رادیو آهنگ دامبولی پلی کنی ، قهر کردی و رفتی!»

بیرانوند، ‌پرسپولیسی‌ها را دور زد
در حالی که همگان در انتظار حضور علیرضا بیرانوند در تمرینات پرسپولیس بودند، خبر رسید این بازیکن راهی کشور ترکیه شده است. این اتفاق در روزهایی رقم می‌خورد که گفته می‌شود باشگاه فنرباغچه ترکیه به دنبال جذب این بازیکن بوده و مذاکرات مفیدی با مدیربرنامه‌های او داشته است.

انتقاد محمد نوازی از «عشق شهرت‌» ها
محمد نوازی، سرمربی فصل گذشته امیدهای استقلال در واکنش به تناقض‌هایی که در صحبت‌های رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه وجود دارد، گفت:‌«وقتی منِ محمد نوازی بخواهم با بازیکنی صحبت کنم، می‌روم در خفا صحبت‌ می‌کنم اما این آقایان «عشقِ شهرت» هستند و فقط مصاحبه می‌‌کنند و آخر هم که هیچ. خودشان می‌دانند که این کار‌ها فایده‌ای ندارد.»

دو تیم بلژیکی به دنبال هافبک تیم ملی
سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم روستوف شاید به یکی از تیم‌های بلژیکی بپیوندد. اندرلشت و اف‌سی بروژ خواهان به خدمت‌گرفتن هافبک 21 ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روستوف روسیه هستند. عزت‌اللهی که در 2 فصل اخیر لیگ برتر روسیه به صورت قرضی برای تیم‌های آنژی و آمکار بازی کرده در 2 بازی جام جهانی 2018 با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت.


تعداد بازدید :  328