شماره ۱۴۴۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# فرمانده # آقای_نمایشی # کارگران مهاجر # سپنتا_نیکنام

جدایی امید ابراهیمی از استقلال واقعیتی است که هواداران این تیم هنوز نتوانسته‌‌اند آن را باور کنند. در شرایط کنونی انتقادها از عملکرد سیدرضا افتخاری و پندار توفیقی به‌قدری اوج گرفته که هواداران خواهان جدایی این دو مدیر از استقلال هستند. همچنین آنها برای واکنش به جدایی امید ابراهیمی از هشتگ «فرمانده» استفاده می‌کنند. وینفرد شفر اخیرا گفته بود با رفتن ابراهیمی استقلال فرمانده  خود را از دست داد.

موضوع سپنتا نیکنام دوباره در فضای مجازی داغ شده است. رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفته با بررسی قانون شوراها از سوی کمیسیون‌های قضائی و سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام و تاکید بر اجرای قانون مصوب مجلس در سال 1375 زمینه بازگشت او به شورای شهر یزد فراهم شده است. همین موضوع باعث شده تا کاربران فضای مجازی با هشتگ نام این عضو شورای یزد به مسائل پیرامون این موضوع بپردازند و واکنش‌های خود را بیان کنند.

معمولا هر چند وقت یک‌بار  نوع پوشش فوتبالیست‌ها در فضای مجازی سوژه می‌شود و این‌بار نوبت رامین رضاییان است. این مدافع ملی‌پوش سه روز قبل دو عکس در اینستاگرام خود در کنار میز بیلیارد منتشر کرد! نکته قابل تامل این‌جاست که رضاییان در هر کدام از این تصاویر  از یک کتانی گران‌قیمت استفاده کرده و این مسأله با انتقاد جدی برخی از کاربران فضای مجازی رو‌به‌رو شده است. آنها اعتقاد دارند که چه دلیلی دارد رامین با یک لباس و میز بیلیارد دو عکس با دو کتانی متفاوت در اینستاگرام خود برای نشان دادن زندگی لاکچری‌اش منتشر کند؟ آنها از هشتگ‌هایی مانند «تظاهر» و‌ «آقای نمایشی» برای رضاییان استفاده کرده‌اند و حتی یکی از کاربران در کنایه به این عکس رامین نوشته است: «وقتی برای هر طرف از میز بیلیارد، از دو مدل کفش متفاوت استفاده می‌کنی! البته چند روز قبل هم کت و شلوار سرخ رضاییان در کنسرت محمدرضا گلزار حسابی سوژه شده بود!

خبر خروج تبعه‌های افغانستان از کشور که برای کار به کشورمان آمده بودند، باعث واکنش بسیاری از مردم شده است. خیلی‌ها در فضای مجازی امیدوارند با خروج افغانستانی‌ها بازار کار برای ایرانی‌ها فراهم شود و خیلی‌ها نیز نگران زمین‌خوردن بازار برخی مشاغل هستند. البته کم نیستند کسانی که در حمایت از افغانی‌ها و ادامه حضورشان در ایران می‌نویسند.

 


تعداد بازدید :  216