شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
5 بازیکن برتر زیر 23‌سال جام‌جهانی 2018
پسران طلایی

  نخستین بار سال 2006 به بهترین بازیکن جوان جایزه اهدا شد، اما شاید این بار این اتفاق نیفتد. فرانسوی‌ها بدون‌شک ستاره جام‌جهانی 2018 هستند و کایلین امباپه 20 ساله که تا ماه‌دسامبر تولد خود را جشن نمی‌گیرد، می‌تواند بهترین بازیکن جوان این جام باشد. اما به هر حال ما 5 ستاره جوان را انتخاب کردیم.
فرانسیس یوزو، نیجریه

یکی از دو دروازه‌بان زیر 23‌سال این جام بود و دیگری موز حسن تونسی بوده است. جوانان کم‌سن‌و‌سال معمولا در نخستین فرصت بزرگ خود را به خوبی نشان نمی‌دهند، اما می‌توان گفت یوزو در نخستین تورنمنت بزرگ خود موفق عمل کرده و می‌توان از او راضی بود. با آن‌که او در دو بازی 4 گل از کرواسی و آرژانتین دریافت کرد، اما می‌توان گفت با بالاتر رفتن سنش می‌تواند بهبود پیدا کند و عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد.
هاورینگ لوزانو، مکزیک

لوزانو در برابر آلمان پیروز شد. مکزیک با آن‌که ناتوانی خود را در این جام نشان داد، اما می‌توانست تهدیدی جدی برای بسیاری از تیم‌های مدافع قهرمانی باشد، همان‌طور که در برابر آلمان فوق‌العاده عمل کرد. لوزانو 22 ساله در فصل گذشته در منچستر یونایتد هم بی‌نظیر بوده است و می‌تواند‌ سال بهتری را آغاز کند. شاید او به‌زودی یکی از فوق‌ستاره‌ها شود.
کایلین امباپه، فرانسه

با توجه به این‌که او جوان‌تر از بازیکنان این لیست است، اما بسیار شگفت‌آورتر است. دستاوردهای ستاره جدید فرانسوی حتی مربی این تیم را هم شگفت‌زده کرده است. از بازی آرژانتین تا بازی فوق‌العاده در برابر بلژیک، همه و همه نشان می‌دهد که او دیگر یک ستاره است و راه زیادی را در پیش دارد. حالا دیگر به نظر می‌رسد او می‌تواند جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بگیرد.
رحیم استرلینگ، انگلستان

او یکی از انتخاب‌های جنجالی تیم‌ملی انگلستان بود. بسیاری از هواداران به حضور او در تیم‌ملی انگلستان در جام‌جهانی 2018 انتقاد داشتند. اما او آمد و قدرت فوق‌العاده خود را نشان داد. استرلینگ در برابر سوئد، کرواسی و کلمبیا قدرت خود را نشان داد. سرعت و مهارت استرلینگ 23 ساله حتی گرت ساوت‌گیت را هم متحیر کرد.
لوکاس هرناندز، فرانسه
او بازیکن اتلتیکو مادرید است که یک حضور قابل اعتماد در دفاع دارد. او آنچه دیدیه دشام خواسته بود را برآورده کرد و حالا می‌توان گفت او یک درمان والتیام برای تیم‌ملی فرانسه است. هرناندز یک قرارداد طولانی با اتلتیکو امضا کرده است و فعلا او را همان‌جا می‌بینیم.


تعداد بازدید :  349