شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
بیرانوند در شبکه ورزش گریه کرد، در نسیم آواز خواند
خیابانی، مسئول گریه صداوسیما!

شهروند|  دو ویژه برنامه جام جهانی جمعه‌شب با اجرای جواد خیابانی و عادل فردوسی‌پور روی آنتن شبکه‌های ورزش و سه رفت و حاشیه‌های جالبی در خود جای داده بود که‌ مهمترینش به اشک‌های بیرانوند در فصل داغ فوتبال برمی‌گشت.
فیلم هندی روی آنتن
خیلی کم پیش می‌آید جواد خیابانی با اهالی فوتبال روی آنتن سیما مصاحبه‌ای انجام دهد و کار به گریه و اشک نرسد. جمعه‌شب وقتی علیرضا بیرانوند رودرروی خیابانی نشست و در فصل داغ فوتبال از گذشته‌ها صحبت کرد هم می‌شد پیش‌بینی چنین فضایی را انجام داد. سوال عجیب از بیرانوند به گذشته او برمی‌گشت که بارها درباره‌اش صحبت شده است. خیابانی پرسید: «تو فقیر بودی و حالا ثروتمند شده‌ای؛ الان دست فقرا را می‌گیری؟» همین سوال اشک بیرانوند را در آورد و سکوت عجیبی در فضا حکمفرما شد. تا جایی که خیابانی ترجیح داد بینندگان را به تماشای یک وله راهنمایی کند تا به قول خودش علیرضا آرام‌تر شود. در بازگشت به استودیو خیابانی که ظاهرا از این فضا خوشش آمده بود، باز هم بحث را درباره زندگی گذشته بیرانوند ادامه داد و حتی کار به جایی رسید که نخستین مربی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هم وارد برنامه شد و بیرانوند دستش را بابت زحماتش بوسید. در پایان دسته گلی از سوی برنامه فصل داغ فوتبال به بیرانوند اهدا شد که با درخواست خیابانی این بازیکن ملی‌پوش به نمایندگی از مردم ایران گل‌ها را بوسید تا حاشیه‌های جالب برنامه تکمیل شود.
گریه و آوازخوانی همزمان بیرانوند!
علیرضا بیرانوند در برنامه زنده فصل داغ فوتبال حضور یافته بود، از سوی دیگر برنامه ضبط شده خندوانه با حضور بیرانوند،‌ عزت‌اللهی و میلاد محمدی نیز به صورت همزمان روی آنتن شبکه نسیم رفت. از این رو درست در دقایقی که بیرانوند در برنامه شبکه ورزش مشغول اشک‌ریختن بود، تصاویر آواز خواندن و پانتومیم بازی کردن او در خندوانه روی آنتن شبکه نسیم رفت تا یک پارادوکس عجیب در دو برنامه همزمان ایجاد شود. اتفاقی که در فضای مجازی بسیار بازتاب  داشت و حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد.
عادل و ادامه مصاحبه
 با فوتبال‌نویس‌های مشهور
برنامه بیست هجده با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور هم با هدف بررسی و تحلیل دو بازی رده‌بندی و فینال جام جهانی جمعه‌شب روی آنتن شبکه سه رفت. عادل که ظاهرا بسیار از کار فشرده در این مدت خسته شده، برنامه‌آخرش کمی با آسودگی بیشتری روی آنتن رفت. تنها میهمان او طبق روال روزهای گذشته مصاحبه با یکی از کارشناسان و تحلیلگران معروف فوتبال جهان به صورت اسکایپی بود که با او درباره بازی‌های کرواسی- فرانسه و بلژیک – انگلیس به گفت‌وگو پرداخت.


تعداد بازدید :  383