شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
ستاره‌های تیم‌ملی کجا می‌روند؟
بیرانوند با 8 پیشنهاد اروپایی رکورددار است، انصاری‌فرد می‌خواهد به بوندس‌لیگا برود و جهانبخش همچنین از انتخاب تیم آینده‌اش می‌ترسد!

شهروند| تیم‌ملی درشرایطی چندماه دیگر باید در جام‌ملت‌های آسیا به دنبال تحقق رویای قهرمانی باشد که چندنفر از بازیکنان اصلی تیم کی‌روش معلوم نیست‌ سال آینده در چه تیمی توپ خواهند زد و در این گزارش وضع آنها را بررسی کرده‌ایم.
بیرانوند و پیشنهادهای پرتعداد
علیرضا بیرانوند که تا‌ سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد، بعد از درخشش در جام‌جهانی مورد توجه باشگاه‌های خارجی زیادی قرار دارد. گرشاسبی اعلام کرده، 8 باشگاه خواهان به خدمت‌گرفتن بیرانوند هستند ولی اجازه خروج به او نمی‌دهند. با این وجود خود این بازیکن در توضیح آخرین شرایط خود گفته است: «از دیناموکیف اوکراین، بشیکتاش ترکیه، تورینو ایتالیا و تیم‌هایی از هلند و پرتغال پیشنهاد دارم. پیشنهاد دینامو که قطعی است و آنها آماده عقد قرارداد هستند، البته خودم دوست دارم به تورینو بروم».
کریم به دنبال بوندس لیگا
کریم انصاری‌فرد احتمالا از باشگاه المپیاکوس یونان جدا خواهد شد. او که در جام‌جهانی هم برای تیم‌ملی خوب بازی کرد، با پیشنهاد 4 باشگاه بشیکتاش، فنرباغچه، آگزبورگ آلمان و همین‌طور اشتورتگارت روبه‌رو است. شنیده‌ می‌شود خود انصاری‌فرد تمایل دارد انتقالش به اشتوتگارت قطعی شود تا‌ سال آینده بتواند در این تیم خوب بوندس‌لیگا توپ بزند. وحید امیری ستاره پرسپولیس هم چند پیشنهاد خارجی دارد که باید دید درنهایت در پرسپولیس می‌ماند یا لژیونر خواهد شد.
غول‌های اسکاتلند به دنبال میلاد
میلاد محمدی دفاع چپ خوب تیم‌ملی ایران نیز که درحال حاضر عضو باشگاه احمدگروژنی روسیه است، دو پیشنهاد از دو غول فوتبال اسکاتلند دارد. باشگاه سلتیک اسکاتلند با رهبری استیون جرارد قصد دارد به هرشکل ممکن او را جذب کند. باشگاه گلاسکو هم که رقیب سلتیک است، خواهان جذب میلاد شده است. رامین رضاییان هم که در تیم اوستنده بلژیک بازی می‌کرد، تمایل زیادی به ترک این باشگاه دارد اما هنوز معلوم نیست به کدام تیم ملحق خواهد شد.
حسینی در اسارت استقلال
سیدمجید حسینی توافقات نهایی با باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه را انجام داده و فعلا با سد بزرگ مخالفت مدیران باشگاه استقلال برای این انتقال روبه‌رو شده است که احتمالا با آزادکردن بند پرداخت رقم فسخ قرارداد این انتقال نهایی با وجود مخالفت صریح استقلال قطعی خواهد شد. ترابوزان برای جذب حسینی از فدراسیون فوتبال ترکیه درخواست کمک کرده است. البته مرتضی پورعلی‌گنجی هم که جدایی‌اش از السد قطعی شد، گفته می‌شود مورد توجه این باشگاه قرار دارد و همه منتظر مشخص‌شدن تصمیم نهایی مرتضی هستند.
تکلیف جهانبخش، دو هفته دیگر
علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن حال و حاضر فوتبال ایران و آقای گل فصل قبل هلند تصمیم خود برای ترک آلکمار را به مدیران باشگاه اعلام کرده اما مبلغ رضایتنامه زیادی برای او درنظر گرفته شده است. با این وجود، جهانبخش که گفته می‌شد ناپولی و رئال سوسیه‌‌داد دو مشتری مهم او هستند، طبق اعلام مدیر برنامه‌هایش نهایتا در دو تا سه هفته آینده تکلیف تیم  بعدی خود را مشخص خواهد کرد. سعید عزت‌اللهی نیز که با روستوف قرارداد دارد، هیچ شفاف‌سازی درباره آینده فوتبال خود نداشته و شاید در همین تیم ماندگار شود.
دژاگه مثل همیشه بدون تیم
اشکان دژاگه امسال در چه تیمی بازی خواهد کرد؟ این سوالی است که تا این لحظه در نقل و انتقالات هیچ خبری در ارتباط با آن منتشر نشده است و او که در ناتینگهام فارست هم توفیقی نداشت، فعلا بدون تیم است. مسعود شجاعی  کاپیتان تیم‌ملی هم از باشگاه‌ آ اک آتن جدا شده و تیم بعدی‌اش مشخص نیست. احسان حاج‌صفی هم که در المپیاکوس بازی می‌کند، خبری درباره جدایی‌اش منتشر نشده و احتمالا در این تیم می‌ماند. سامان قدوس هم به تمرینات در اوسترشوندس سوئد بازگشته است.


تعداد بازدید :  271