شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
تریبون

لوریس چکناواریان: همیشه اعتقاد داشته‌ام و دارم که اثر یک هنرمند نام وی را پس از مرگ او ماندگار می‌کند و در طول حیاتش موقعیت اجتماعی و چگونه زندگی کردنش مهم است. من خودم را جدی نمی‌گیرم بلکه کارم را جدی می‌گیرم، در نتیجه اثرم دیده می‌شود.
 

سیدجلال حسینی: بعد از اینکه مرا از تیم ملی کنار گذاشتند، مردم به من لطف داشتند. بعضی‌ها می‌گفتند مردم پشت تیم ملی نیستند؛ اما گویا مردم ما را نمی‌شناختند که این‌ها چه کسانی هستند. مردم ما همیشه و در همه شرایط حامی تیم ملی هستند. دیدید که چطور از تیم ملی حمایت کردند. این افراد الان باید بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.
 

علی باباچاهی: ساده‌نویسی یا شیوه نگارش ساده چه در ادبیات کلاسیک و چه در ادبیات معاصر با عوا‌م‌گرایی متفاوت است. ممکن است ساده‌نویسی به عوام‌گرایی بینجامد، ولی این احتمال هم وجود دارد که ساده‌نویسی به عنوان یک جریان فعال شعری و ادبی حضور پیدا کند.
 

روزبه چشمی:   من از یک ماه دیگر می‌توانم بازی کنم. همه جوره با باشگاه استقلال راه‌ آمدم و منتظر جواب هستم. من هم مثل بقیه از تیم‌های دیگر پیشنهادهای خوبی داشتم اما از صمیم قلب دوست دارم در استقلال بازی کنم.
 

زهره فکورصبور:    در حرفه بازیگری آدم‌ها رفیق نیستند بلکه رقیب هستند و اگر تو دارای جایگاهی شوی به تعداد دوستانی که داری، دشمن پیدا می‌کنی و سعی می‌کنند جلوی پیشرفت تو را بگیرند. اعضای بعضی از اقشار همچون بازیگران مثل یک تیم فوتبال می‌مانند که هدفشان گل زدن است. از این رو همه باید با هم دوست و یکدست باشند وگرنه به هدفشان نمی‌رسند.


تعداد بازدید :  298