شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# بازگشت_محراب #رکب # فرزند_ایران # ایران_خودرو # نظری_جویباری

محراب قاسم‌خانی که تا یک ماه قبل رکورددار پربازدید‌ترین توییت‌های شبکه اجتماعی توییتر بود، برای مدتی به دلایلی نامعلوم هیچ توییتی منتشر نکرد. منتهی این نویسنده طنز و تلویزیون از دیروز بازگشتی پرسروصدا با این پست جنجالی به توییتر داشت: «الان اينا حواس ما رو با مائده پرت كردن كه گرون‌شدن دلار يادمون بره؟ يا دلارو گرون كردن كه حواسمون از بی‌آبی جنوب پرت بشه؟ يا به جنوب آب نميدن كه اختلاس‌ها رو نبينيم؟ يا اختلاس ميكنن كه حواسمون پرت بشه مائده رو نبينيم؟...چه بساطی شده. از هر چی بگی، يه عده ميگن خاك تو سرت ركب خوردی ».

حرف‌های علیرضا فغانی مبنی بر این‌که اگر بخواهند به خاطر یک احوالپرسی ساده با داور زن اروگوئه‌ای اذیتش کنند، از ایران می‌رود، بازتاب‌های مختلفی داشته است. بسیاری از کاربران فضای مجازی با هشتگ «فرزند ایران» به حمایت از فغانی پرداخته‌اند و به انتقاد از باعث و بانی حاشیه‌سازی علیه او دست زدند.

ادامه روند افزایش قیمت خودروهای داخلی ازجمله تولید ایران‌خودرو و انتقاداتی که مردم ایران به کیفیت خودروهای این شرکت دارند در کنار ابهامات درباره فعالیت‌های مختلف شرکت باعث شد روز گذشته هشتگ ایران‌خودرو به شکلی عجیب داغ شود و کاربران در شبکه اجتماعی توییتر به شدید‌ترین شکل ممکن درباره مباحث مختلف مربوط به این شرکت موضع بگیرند. بیشتر مردم بر این عقیده هستند که در‌ سال حمایت از تولید داخلی محصولات ایران‌خودرو جای هیچ‌گونه دفاع و حمایتی ندارد. البته مهمترین دلیل داغ‌شدن هشتگ ایران‌خودرو اتفاقات برنامه سفر بخیر تلویزیون برای دادن جایزه یک دستگاه 206 بود. یک نفر با کلید اصلی توانست در خودرو را باز کند و نفر دیگر به دلیل نقص فنی خودرو! این اتفاق در برنامه زنده زمینه‌ساز ایجاد این کمپین انتقادی علیه این شرکت
خودروسازی شد.

داغ شدن خبر برکناری پندار توفیقی از مدیریت اجرایی باشگاه استقلال شایعه بازگشت علی نظری جویباری را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ خبر بازگشت معاون سابق باشگاه که دوران درخشانی نیز در جمع آبی‌ها داشت،‌ واکنش‌های مختلفی در پی داشته است. خیلی‌ها بر این باورند بازگشت این استقلالی اصیل می‌تواند به کمک تیم بیاید و از طرفی برخی نیز به بدهی‌های دوران فعالیتش می‌پردازند و او را انتخاب خوبی نمی‌دانند.

 


تعداد بازدید :  270