شماره ۱۴۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
عکس نوشت


عکس‌های تازه منتشرشده لئوناردو دی‌کاپریو با تفنگ را در فیلم تازه کوئینتن تارانتینو ببینید. استاد در حال بازسازی حال و هوای دهه 1960 است.

زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل انگلیس تسبیحی در دست داشت و دانه‌های آن را به حرکت درمی‌آورد که تصویر آن بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت. دالیچ درباره در دست‌داشتن این تسبیح گفت: «این تسبیح سفید هیچ‌وقت از  من جدا نمی‌شود و آرامش خاصی به من می‌دهد. همه آن‌چه را که در زندگی به دست آورده‌ام لطفی از جانب پروردگارم است.»

احسان کرمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:  مادربزرگ رفت مامان جون روحتون شاد. سفره رنگین، چاى همیشه آماده‌، آش جوى نذرى، کار، خنده‌هاى نقلى، پشتى، گلدون، ظرف میوه، کار و کار، صبحانه و مرباى آلبالو، مهمون و احترام، چینى گل‌سرخى، کار و کار و کار، رفتن آقا جون، تلاش، کار، سکته، بیمارستان، ویلچر، تلاش، پرستار، تلاش، بیمارستان، آى‌سى‌یو، در بسته، امید، تلاش...تسلیم...خواب راحت همیشگى.

کمپی که  استقلالی‌ها در ترکیه در آن اقامت دارند، به دلیل آب و هوای متفاوتی که در شرایط مختلف پیدا  می‌کند، بسیار معروف است و به همین خاطر مه‌آلود شدن ناگهانی هوا در این منطقه بعد از آفتاب چندساعته عجیب نیست.

 


تعداد بازدید :  378