شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
کیوسک

روزنامه دیلی‌تلگراف عکسی از یوسین بولت، دونده سابق دو سرعت جهان و سریع‌ترین مرد تاریخ دنیا را چاپ کرده و خبر داده که یوسین بولت سرانجام به آرزویش مبنی بر بازی حرفه‌ای فوتبال در یک تیم حرفه‌ای رسیده است. ظاهرا بولت مذاکرات با تیم Central Coast mariner استرالیا را آغاز کرده است و احتمالا در 6 هفته پایانی لیگ استرالیا به این تیم خواهد پیوست.

روزنامه دیلی‌نیوز کاریکاتوری از ترامپ و پوتین را چاپ کرده که ترامپ در آن با یک اسلحه در حال شلیک به نماد آمریکاست. پس از دیدار پوتین و ترامپ انتقادات زیادی از جانبداری ترامپ از پوتین و تحقیر سازمان‌های امنیتی آمریکا از سوی ترامپ در این دیدار مطرح شد. ترامپ در دیدارش با پوتین صراحتا اعلام کرد که حرف پوتین درباره دخالت نکردن در انتخابات آمریکا را باور می‌کند.

روزنامه لوموند چاپ فرانسه عکسی از شادی مردم پاریس پس از قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 را در صفحه نخست خود منتشر کرده است. در عکس میلیون‌ها پاریسی در میدان باستیل گرد هم آمده‌اند. نکته جالب در این عکس این است که روی نماد این میدان عکس کیلیان امباپه نقش بسته است. امباپه در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم ملی فرانسه است.


تعداد بازدید :  385