شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
مدیرعامل بانک رفاه :
روابط عمومی باید بین نیازهای مشتـریان و توانمـندی های بانک همسویی ایجاد کند

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علی سهمانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط عمومی بانک رفاه که با حضور مدیران و روسای این بانک برگزار شد با بیان اینکه شفافیت منجر به اعتماد مشتریان می شود اظهار داشت: برای شفافیت باید حقایق و واقعیت ها توسط روابط عمومی منعکس شود. برای این منظور روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و
توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است برای مشتریان انتظاراتی به وجود آید که از توان سازمان خارج باشد. بنابراین روابط عمومی باید با آگاهی از وظایف خود، شفافیت، اطلاع رسانی و اطلاع یابی دقیق را در دستور کار خود قرار دهد. وی با تاکید بر مسأله شفافیت و ارایه اطلاعات درست و شفاف به مخاطبان گفت: بانک به دنبال معرفی شفاف خود به مشتریان است. حداقل انتظار این است که خدمات و توانمندی های بانک به نحو شایسته ای به ذینفعان معرفی شود. روابط عمومی در این زمینه لازم است با بهره مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی نقش تاثیر گذاری ایفا کند. دکتر سهمانی گفت: حوزه روابط عمومی دارای نقش اثرگذار در فعالیت های درون و برون سازمانی است. نقش هایی که با ایفای درست و به موقع آن می تواند از کیان سازمان و جایگاه آن نزد افکار عمومی دفاع و محافظت کند. مدیرعامل بر ضرورت حضور مستمر و فعال در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: حوزه روابط عمومی باید به صورت هوشمند و چابک با اصحاب رسانه، ذینفعان، شبکه های مجازی و تمامی مجاری ارتباطی جامعه تعامل نزدیک و هدفمند داشته باشد و از این طریق بانک را به خوبی در جامعه معرفی و تصویر مطلوبی از آن خلق کند.

 


تعداد بازدید :  162