شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
سومین خودکشی روی پل طبیعت

شهروند|  پل طبیعت تهران باز هم قربانی گرفت و سومین کسی که دیگر نمی‌خواست نفس بکشد، روی این پل به زندگی‌اش برای همیشه پایان داد. روز 30 تیرماه 1395 بود که نخستین خودکشی در این پل صورت گرفت.
 جوانی 22 ساله ساعت 5 عصر روی این پل رفت و خودش را از بالا به پایین پرتاب کرد؛ هیچ‌کس نمی‌دانست که انگیزه او از این اقدام وحشتناک چه بود. او جان خودش را از دست داد و تلاش پزشکان هم برای نجاتش فایده‌ای نداشت. این دانشجوی پسر متولد 1373 بود و در رشته صنایع شیمیایی دانشگاه تهران تحصیل می‌کرد. با گزارش این حادثه به پلیس ماموران کلانتری خود را به محل سقوط این جوان رساندند و بلافاصله بازپرس جنایی تهران را باخبر کردند. یک‌ سال بعد، یعنی آذر ماه ‌سال 96 هم پسر جوان دیگری با رفتن روی این پل خودش را به پایین پرت کرد و به زندگی‌اش برای همیشه پایان داد. سومین خودکشی بر روی پل طبیعت صبح دیروز رخ داد. این‌بار پسر 20 ساله‌ای از بالای پل طبیعت در منطقه عباس‌آباد به داخل اتوبان مدرس سقوط کرد و کشته شد.
با این اقدام پسر جوان، ترافیک سنگینی در اتوبان مدرس ایجاد شد و پلیس سعی کرد اوضاع را آرام کند. در حال حاضر نیز پلیس و بازپرس تحقیقات خود را بر روی این پرونده آغاز کرده است تا معمای این اقدام وحشتناک به‌زودی حل شود.

 


تعداد بازدید :  363