شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:
حمایت از کارگر و کارفرما رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:حمایت از کارگر و کارفرما بعنوان صاحبان اصلی سازمان و شرکای اجتماعی، رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی است.
محمد گورابی در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی برگزار شده بود. به ارایه گزارشی از وضعیت سازمان تامین اجتماعی قبل از دولت یازدهم پرداخت و گفت: سازمان تامین اجتماعی در دولت قبل از رسالت خود دور شده بود و هر روز با یک بحران و یا تصمیم غیر کارشناسی. مواجه بود. وی با اشاره به انتصاب دکتر نوربخش از بدنه مدیران این سازمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم، سازمان تامین اجتماعی از حواشی دور شد و به رسالت اصلی خود که صیانت از حقوق شرکای اجتماعی خود و حمایت از نیروی کار و تولید است. باز گشت.
وی با اشاره به تدوین  برنامه ریزی جامع برای بقای این سازمان و مصون ماندن از گزند تصمیمات غیر کارشناسی گفت:  در کلیه برتامه ریزی ها و ابلاغ آیین نامه ها، نماینده کارفرمایان و کارگران مشارکت دارند.
گورابی با اشاره به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان از خدمات کوتاه مدت و بلندمدت این سازمان گفت: در  سال گذشته بیش از  ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ورودی منابع مالی داشتیم در حالیکه ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرف ایفای تعهدات و ارایه خدمات به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان شد و این یعنی ۲هزار میلیارد تومان کمبود منابع که البته این کاهش در مورد کارفرمایان اعمال نشده است.

 


تعداد بازدید :  163