شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
تریبون

کریس رونالدو: از ترک رئال مادرید ناراحت نیستم. رئال داستانی درخشان بود، اما حالا یک مرحله جدید آغاز شده است و باید از هواداران برای استقبالی که کردند، تشکر کنم. می‌خواهم تمرکز خود را روی مرحله جدید فوتبالم قرار دهم و انگیزه فراوانی برای بازی در یوونتوس دارم. می‌خواهم به‌سختی تلاش کنم و همیشه به چالش‌های جدید علاقه نشان داده‌ام و  امیدوارم شرایط در یوونتوس برایم خوب پیش برود.

مجید واشقانی: نقش پلیسی بازی کردن کار بسیار سختی است. وقتی پلیس در مرکز داستان قرار دارد، همه امور باید کارشناسی شده رعایت شود، چون هم یک کاراکتر پلیسی داری و هم یک کاراکتر داستانی و شما معرف پلیس هستی.

حسن روشن: استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست. شما اگر توجه کرده باشید در تمام لیگ‌های دنیا دو تیم شاخص وجود دارد مثل رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا یا میلان و اینتر در ایتالیا که در ایران استقلال و پرسپولیس از پرطرفدارترین آنها هستند. این تیم‌های بزرگ به هیچ‌عنوان بازیکن جوان نمی‌خرند. آنان بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند که تیم را تکمیل و خلأهای موجود را پر کنند.

کامبیز دیرباز: سرکار خانم طائرپور عزیز، یادداشت شما رو درباره عدم همکاری و بی‌مهری‌های دوستان نسبت به پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلمتون دیدم، به عنوان یک پدر که دغدغه تربیت ایرانی ‌و بااصالت فرهنگی فرزندم رو دارم از شما و تیم سازنده فیلمتون سپاسگزارم.

محمدرضا داورزنی: اختلاف نظرها همیشه طبیعی است، اما ما نباید به این موضوعات دامن بزنیم. رسانه‌ها، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها همه و همه باید از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم منافع ملی تحت تاثیر قرار گیرد. روی صحبت من با کی‌روش هم هست و همه موظف هستند این موارد را رعایت کنند. همه ما در یک کشتی سوار هستیم.


تعداد بازدید :  331