شماره ۱۴۵۲ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
تریبون

از مردم عذرخواهی می‌کنم
رضا اردکانیان، وزیر نیرو با اشاره به قطعی برق در کشور گفت:   قبل از تابستان در مورد وضع آب و برق و عدم جیره‌بندی آن بارها اعلام کردیم که این موضوع به همکاری مصرف‌کنندگان و اصلاح مصرف مردم بستگی دارد. خوشبختانه امسال مردم، سازمان‌ها و ادارات دولتی همکاری خوبی کردند. در صورت نبود این صرفه‌جویی با وجود کاهش تولید ۵‌هزار مگاواتی برق‌آبی در کشور، مشکلات ما در این حوزه به مراتب بیشتر می‌شد. او همچنین به خاطر قطعی‌های برق چه به صورت برنامه‌ریزی شده و چه به شکل تصادفی عذرخواهی کرد.

لایحه تامین امنیت زنان به کجا رسید؟
 طیبه سیاوشی‌ شاه‌عنایتی، عضو فراکسیون زنان مجلس درخصوص آخرین وضع تدوین لایحه تامین امنیت زنان گفت: این لایحه در ابتدا با حضور معاونت زنان رئیس‌جمهوری، مجلس و قوه قضائیه بررسی و تصویب شد و سپس به قوه قضائیه فرستاده شد که در آن‌جا هم  مجددا با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت،  ولی هنوز در آن‌جا باقی مانده و تا به حال به مجلس ارجاع داده نشده، این درحالی است که 41 ماده از 92 ماده لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه حذف شده است. از قوه قضائیه خواست در بررسی لایحه دیدگاه‌های کل جامعه زنان را مدنظر قرار دهد.

آدم کوچولو‌های سریال گالیور
 محمد باقر نوبخت،   سخنگوی دولت در نشست خبری خود گفت: « برخی همچون آدم کوچولوی سریال گالیور بیان می‌کنند که «ما نمی‌توانیم» مشکل داریم اما اقتصاد ایران قوت‌هایی هم دارد.» وی در مورد راهبرد منتقدان دولت می‌گوید: انتظار از منتقدان و مخالفان این نیست که ما را تمجید کنند، کار مخالف همین است که هو کنند و خوب‌ها را نشان ندهند؛ اما انتظارمان از دوستانمان نیز این است که واقعیت‌ها را به جامعه بیان و منتشر کنند.

 


تعداد بازدید :  165