شماره ۱۴۵۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير
صفحه را ببند
فید

موبایل خود را به یک جای جادویی تبدیل کنید
گشت و گذار در دیزنی

اپلیکیشن Play Disney Parks یک برنامه جادویی است. آن را روی موبایل‌تان نصب کنید و به گشت و گذار و تفریح در دیزنی‌لند بپردازید. تمام بازی‌های هیجان‌انگیز را می‌توانید سوار شوید، حتی آنها که ترسناک و دلهره‌آور است. این بازی می‌تواند حتی قوای جسمانی شما را فعال کند و شما را به هیجان آورد. در کوه فضایی می‌توانید قبل از آن‌که موشک‌هایتان را به آسمان بفرستید، آنها را ببینید یا حتی پرواز پیتر پان را.

بلندگوهای روکو برای صدای پیشرفته در تلویزیون
روکو شهرت خود را برای محصولات جانبی تلویزیون به دست آورده است. برای آن‌که از تلویزیون‌ها بتوان حداکثر استفاده را برد و کار با آنها برایمان آسان شود، این شرکت دوشنبه بلندگوهای جدیدش را رونمایی کرد که البته گمان می‌رود آنها در ماه اکتبر به بازار بیایند. روکو همیشه محصولاتی مقرون به‌صرفه ارایه می‌دهد. این‌بار هم بلندگوهایش با قیمت 199.99دلار عرضه خواهد شد.

شیائومی می‌مکس 3 لو رفت
شیائومی امروز از جدیدترین گوشی خود به نام می‌مکس ۳ (Mi Max 3) رونمایی می‌کند؛ اما این موضوع مانع از آن نشده است که لین بین، مدیرعامل این شرکت از افشای جزییات جدیدترین محصول چینی‌ها خودداری کند. بین روز گذشته تمام تصاویر رندر می‌مکس ۳ را منتشر کرد و امروز نیز یک قدم فراتر رفته و مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرده است. در نتیجه اکنون می‌دانیم که می‌مکس ۳ از تراشه‌ اسنپدراگون ۶۳۶ و همچنین دوربین دوگانه‌ ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

گلکسی واچ مرداد رونمایی می‌شود
جدیدترین شنیده‌ها نشان از این دارد که گلکسی واچ به‌عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ همزمان با گلکسی نوت ۹ رونمایی شده و راهی بازار خواهد شد. چندین گزارش در ماه‌های اخیر حاکی از آن بودند که سامسونگ ساعت‌ هوشمند خود را در دسته‌ گلکسی قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد محصولی که قرار بود گیر اس ۴ نام بگیرد، اکنون با نام گلکسی واچ (Galaxy Watch) عرضه خواهد شد. اما نکته‌ای که هنوز مشخص نشده، تاریخ ارایه‌ این محصول است. طبق گزارش‌های قبلی قرار بود که این ساعت هوشمند در همایش IFA برلین، که شهریور امسال برگزار می‌شود، ارایه شود؛ اما گزارشی جدید از کره حاکی از آن است که این ساعت هوشمند جدید ۱۸ مرداد رونمایی شده و دوم شهریور همراه با گلکسی نوت ۹ عرضه خواهد شد.


تعداد بازدید :  223