شماره ۱۴۵۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير
صفحه را ببند
تریبون

پژمان منتظری:  نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که استقلال به اینجا رسیده است. چیزهایی که در این چند وقت دیدم در عمرم ندیده بودم و فکر نمی‌کنم دوباره آنها را تماشا کنم. ما خیلی چیزها را می‌بینیم و خیلی اتفاقات را هم می‌شنویم. فقط نمی‌دانم چرا یک عده خودشان را قایم کرده‌اند. هیچ کس به مسائل ورود نمی‌کند که خدای ناکرده برای فردایشان اتفاقی نیفتد. ما در اردو هستیم. یکی می‌خواهد تیم را به آلمان ببرد و یکی می‌خواهد تیم را به تهران برگرداند. پول هم نداده‌اند. مگر ما مُرده‌ایم که بازی سوپرجام را 3 بر صفر کنند؟ مثل مرد به زمین می‌رفتیم و بازی می‌کردیم، چه بلایی بر سر استقلال آورده‌اند نمی‌دانم.

 سیدرضا صالحی ‌امیری: موضوع این است که چرا ما یک زن را انتخاب کردیم و چرا علیزاده؟ اول اینکه حق زنان است تا مانند مردان از این فرصت استفاده کنند. پرچمداری یک رویداد بزرگ یعنی نمایندگی یک ملت است و ما در اینجا مرزبندی جنسیتی را قایل نشدیم. در تاریخ بازی‌های آسیایی برای دومین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد و حق طبیعی بانوان است که پرچمدار باشند که هم ما و هم ملت به آن افتخار می‌کنند. نکته دوم این که علیزاده تنها بانوی المپیکی ما است که صلاحیت وی این فضا را ایجاد کرد تا پرچمدار شود.
 
 احمد مهرانفر: تغییراتی در فیلمنامه فیلم «خجالت نکش» رخ داده بود. زمانی که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که با این تغییرات نقش بسیار سخت شده است. در ابتدا عقیده داشتم که فیلم را بازی نکنم. به آقای مقصودی گفتم که بازی نمی‌کنم، اما بعد از مدتی فکر کردم که در این فیلم بازی کنم، زیرا نقش متفاوتی بود و برای خودم هم این تجربه جالب بود.
 
 هومن شاهی: چون ابتدای ورود من به سینما است، خیلی مشتاق هستم چند کار پشت سر هم را انجام دهم، البته تا جایی که فعالیت‌های موسیقایی من را تحت تأثیر قرار ندهد. در حال حاضر با اسم هنری
«هومن» در سبک راک فعالیت می‌کنم و با کاراکتر «گامنو» هم که برای خودم تعریف کرده‌ام، در سبک پاپ و هیپ هاپ کار می‌کنم.


تعداد بازدید :  472