شماره ۱۴۵۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# فردوسی_ پور#نود # موسسه_ اعتباری_ثامن_ الحجج # خاموشش_کن_هم‌وطن # اقتدار

انتشار شایعه خداحافظی عادل فردوسی‌پور از تلویزیون با وجود این‌که تکذیب شد، بازتاب بسیار زیادی در روزهای اخیر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است. به هرصورت همه می‌دانند که با وجود تکذیب رابطه عادل با مدیران سازمان صداوسیما به خاطر اتفاقات برنامه 2018 شکرآب شده و او با محدودیت‌های بیشتری نسبت به قبل برای کارکردن روبه‌رو است. از همین حالا خیلی‌ها منتظر شروع برنامه نود هستند تا ببینند این اختلافات آیا روی عملکرد برنامه نود هم تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

افشاگری روزنامه شرق از تخلفات رخ‌داده در موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج روز گذشته جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی و جامعه به وجود آورد و درباره زوایای مختلف این پرونده و مشکلاتی که برای سپرده‌گذاران طلبکار ایجاد شده، صحبت‌های زیادی انجام شد. درباره تخلفات مدیرعامل این موسسه و سوابق کاری و نحوه و پست‌گرفتن او و ارتباطات فامیلی‌اش هم جنجال زیادی به وجود آمد و مردم هم خواهان شفافیت بیشتر مسئولان در روند مبارزه با فساد در کشور هستند.

ترانه علیدوستی بازیگر مطرح سینما از صبح روز گذشته کمپین جالبی را در توییتر برای مصرف کمتر برق راه‌اندازی کرد و هشتگ خاموشش کن هموطن را داغ کرد. ترانه علیدوستی در این رابطه نوشت: «یه پیشنهاد. بیایید بازی. هرکی این توییت رو دید، به مدت ۶۰ ثانیه همه لوازم برقی اتاقی که توشه رو خاموش کنه. بعدشم ریتوییت. من شروع کردم ۹:49 صبح» وقتی این کمپین مورد توجه مردم قرار گرفت، او سپس چند توییت درباره وسایل برقی که مصرف زیادی دارند، منتشر کرد تا سطح آگاهی مردم را زیادتر کند. یکی از موضعات مورد اشاره او چای‌سازها بود که معمولا صبح تا شب روشن هستند!

مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند که درباره پرونده سوپرجام به اعلام نتیجه 3 بر صفر مسابقه به سود پرسپولیس،‌ اقتدار خود را نشان دادند و در چنین شرایطی هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال نسبت به عملکرد مدریت فوتبال ایران به شدید‌ترین شکل ممکن انتقاد می‌کنند و در شبکه‌های مجازی مدعی هستند تنها چیزی که از مدیران نمی‌بینند، اقتدار است. یکی از هواداران پرسپولیس هم در توییتی جالب نوشته بود: «اقتدار این‌که وقتی برنامه‌ریزی می‌کنید، باشگاه استقلال یا هر باشگاه دیگه‌ای خودشون رو ملزم به اجرای او می‌دونستن و حتی شده با تیم امیدشون تو سوپرجام شرکت می‌کردن». باید دید در نتیجه این اقتدار جریمه‌ای هم شامل حال استقلال می‌شود یا نه.

 


تعداد بازدید :  237