شماره ۱۴۵۴ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
صفحه را ببند
چطور در تابستان حس بهتری داشته باشیم؟

  آب بنوشيد، البته قانون 8 ليوان آب در روز را فراموش كنيد اما مطمئن شويد كه حتما هر روز به اندازه نياز بدنتان آب بنوشيد و زياد تشنه نمانيد. اگر به بدن آب كافي نرسد، پوست خشك و كدر مي‌شود.
  كرم‌ ضدآفتاب را فراموش نكنيد. استفاده از ضدآفتاب يك ضرورت است تا سلامت پوست شما تضمين شود. در تابستان ضدآفتاب بايد يكي از وسايل آرايشي‌تان باشد.
  هميشه پوست‌تان را مرطوب نگه داريد. مرطوب نگه‌داشتن پوست يك ضرورت است و براي همين مي‌توانيد از لوسيون‌هاي مرطوب‌كننده استفاده كنيد.
  دست‌ها و گردن هم به اندازه پوست صورت اهميت دارند. از اهميت دست‌ها و گردن غافل نشويد و از آنها مانند صورت مراقبت كنيد. دست‌ها و گردن خود را خوب بشوييد و مرطوب نگه داريد.
  ورزش كنيد. ورزش پوست چهره را درخشان مي‌كند. تحرك بدني جريان خون را بهبود مي‌بخشد و ظرفيت اكسيژن خون را بالا مي‌برد. اين تغيير براي سلامت كل بدن ازجمله پوست معجزه مي‌كند.
  تغذيه مناسب سرشار از ميوه‌ها، سبزي‌ها، مقادير زيادي ويتامين A، C،E  داشته باشيد، چون اين ويتامين‌ها براي سلامت پوست ضروري هستند.
  همواره احساس خوب و مثبت داشته باشيد. براي خودتان كارهايي را انجام بدهيد كه به شما حس خوبي بدهند. اگر لبخند بزنيد و شاد باشيد، صورتتان درخشان و زيبا مي‌شود، پس لبخند بزنيد و خندان بمانيد.
  خواب کافی داشته باشید. این به شما کمک می‌کند همیشه بهترین ظاهر را داشته باشید و داشتن یک الگوی منظم برای خواب باعث می‌شود هر روز سرحال و سرزنده از خواب بیدار شوید و روز خوبی داشته باشید.
  آرايش سبك‌تر داشته باشيد. در گرمای تند تابستان آرایش سنگین و غلیظ روی صورت شما ذوب می‌شود و این مواد آرایشی ذوب‌شده می‌تواند روزنه‌های  سطح پوست را مسدود کند و باعث ایجاد آکنه و مشکلات پوستی دیگر شود، حتی با افزایش بیشتر دما در میانه‌های روز ممکن است مواد آرایشی ذوب‌شده از صورت روی لباس‌های شما هم بریزند و این لباس‌های لک‌شده یک مشکل مضاعف برای شما به وجود آورند. توصیه می‌کنیم در تابستان به جای استفاده از کرم‌پودر از ضدآفتاب رنگی یا مرطوب‌کننده‌های رنگی همرنگ پوست و همچنین کرم‌های ب‌ب با SPF حداقل ۳۰ استفاده کنید تا نگران ذوب‌شدن و خمیری‌شدن آرایش خود در روزهای گرم نباشید.
  لباس‌ها، زيورآلات و لاك‌هاي رنگ روشن در زيباترشدن‌تان در فصل تابستان كمك مي‌كند. عطر خنك هم يادتان نرود.


تعداد بازدید :  112