شماره ۱۴۵۴ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
صفحه را ببند
ترس ملانیا ترامپ از دیدار با خرس روسی

چند روز بعد از دیدار جنجالی ترامپ و پوتین در هلسینکی فنلاند حالا هر روز حقایق جدیدی از این دیدار مطرح می‌شود. بعد از اینکه سفیر آمریکا از انگلیس گفته است که او هیچ جزییاتی از مذاکرات طرفین نمی‌داند و کاخ سفید سفارتخانه‌ها را عمدا در جریان جزییات این دیدار قرار نداده است، حالا کاربران توییتر با بررسی فیلم‌های این دیدار گفته‌اند که ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ به وضوح از دیدن پوتین ترسیده بود.
کاربران توییتر با بررسی فیلم‌ها مطرح کرده‌اند که چهره ملانیا ترامپ بعد از دست دادن با پوتین به وضوح چهره یک فرد ترسیده و هراسان است. او هنگام دست دادن با پوتین لبخندی زده است اما این لبخند به سرعت محو شده و جای خود را به چشمان بیمناک داده است. البته هیچ راهی وجود ندارد تا بفهمیم که در آن زمان در ذهن ملانیا ترامپ چه می‌گذشته اما زبان بدن او در مقایسه با دیگر دیدارهای دیپلماتیکی که به همراه همسرش بوده به‌طور کلی متفاوت بوده است. حتی زبان بدن او در دیدار قبلی که با پوتین داشته نیز متفاوت بوده است. فضای دیدار ملانیا ترامپ با پوتین در حاشیه نشست جی 20 کاملا متفاوت بود.
کاربران توییتر حتی به دیدارهای قبلی ملانیا ترامپ نیز رجوع کرده‌اند و رفتارهای او را در دیدارش با پوتین مقایسه کرده‌اند؛ برای مثال آنها دیدار ملانیا ترامپ با ترزا می و همسرش را نیز بررسی کرده‌اند. کاربران توییتر حتی به این نکته نیز اشاره کرده‌اند که ترامپ نیز در دیدار با پوتین خیلی راحت نبود. آنها پست‌های زیادی درباره زبان صورت ترامپ در این دیدار منتشر کرده‌اند؛ برای مثال یکی از کاربران توییتر نوشته است: «نگاهش کنید. قیافه‌اش داغان است.» یکی دیگر از کاربران توییتر نیز نوشته است: «ملانیا را ببینید. به صورت و زبان بدنش توجه کنید. تا حد مرگ ترسیده است.» یکی دیگر از کاربران توییتر نیز نوشته است: «ویدیوی جدیدی که از دیدار ملانیا ترامپ با پوتین منتشر شده خیلی سر و صدا کرده است. دلیلش مشخص است. بانوی اول آمریکا از اینکه با رئیس‌جمهوری روسیه دست می‌دهد تا حد مرگ ترسیده است.»  این موضوعات حتی به اینکه دولت روسیه فیلم‌های خصوصی از ترامپ و همسرش دارد نیز دامن زده است. برخی از کارشناسان امنیتی معتقدند که روسیه فیلم‌های خصوصی از زمان حضور ترامپ در روسیه دارد و از این طریق قصد باجگیری از ترامپ را دارد.


تعداد بازدید :  355