شماره ۱۴۵۴ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
صفحه را ببند
تریبون

مسعود کیمیایی:  مردم حافظه خوبی درباره اشخاص دارند. خسرو شکیبایی بیش از اندازه محبوب است. مردم خیلی او را دوست دارند. بهترین چیز برای یک انسان درون خوب است که او داشت. همین خصلت هم او را تا به امروز زنده نگه داشته است. شکیبایی یکی از بهترین‌ها بود. دلیل اصلی ماندگاری او استعداد نبود، بلکه درون این بازیگر بود.

مرضیه برومند:  چه خوب است که تئاتر ببینیم! چه خوب است که با دقت تئاتر ببینیم! هم لذت ببریم، هم سرگرم شویم و هم به این فکر کنیم که آن نمایش چه حرفی برای گفتن داشت و می‌خواست چه چیزی به ما یاد بدهد.

اصغر فرهادی: حرف‌های بسیاری درباره نوع کار من گفته می‌شد که با دیدن پشت صحنه فیلم، بخش‌هایی از آن برطرف شده و معلوم می‌شود که من کار عجیب‌وغریبی انجام نمی‌دهم. مثلا در برخی مصاحبه‌ها حرف‌هایی اغراق‌آمیز از نحوه کار ما زده می‌شد، اما با ساخت مستند «درباره فروشنده» نشان داده می‌شود که این کارها دست‌یافتنی است و هر کس روش خودش را می‌تواند پیدا کند.

 کاظم اولیایی: آقای افتخاری از ابتدا هم ضرورتی نداشت به استقلال بیاید. اصلا آمدنش غلط بود و حالا هم در بدترین زمان ممکن باشگاه را ترک کرد. به عبارت بهتر او بد آمد و بد رفت! اگر موفقیتی حاصل نشده او باید توضیح بدهد. او اگر توان حل مشکلات را نداشت، باید همان زمان کنار می‌کشید، به همین علت من اسم این حرف‌هایی که او زده را افشاگری نمی‌گذارم، اینها رسواگری است.

 علیرضا فغانی: توانایی فنی داور آرژانتینی موجب قضاوت در فینال نشد، اما نمی‌خواهم به پشت پرده داوری جهان بپردازم. علاوه بر ایران تیم‌های داوری هلند و برزیل هم شایسته قضاوت دیدار فینال بودند و صرفا داور آرژانتینی به دلیل کیفیت فنی برای فینال انتخاب نشد، اما دوست ندارم به این موارد بپردازم.


تعداد بازدید :  275