شماره ۱۴۵۴ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_کریمی # م_م #الف_ع # اعترافات_احمقانه

علی کریمی بدون هیچ تردیدی اسطوره فوتبال و یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است که مردم همیشه احترام زیادی برای او چه زمانی که فوتبال بازی می‌کرد و چه حالا که به عرصه مربیگری روی آورده، قایل هستند. کریمی در تاریخ 29 تیر 1393 با فوتبال خداحافظی کرد و روز گذشته در سالروز پنجمین ‌سال خداحافظی او از میادین طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی برایش سنگ‌تمام گذاشتند و به مرور خاطرات خوبی که در فوتبال برای آنها رقم زد پرداختند. برخی‌ها با انتشار بخش‌هایی از نامه خداحافظی و برخی دیگر با انتشار ویدیوهایی از جادوی او در فوتبال و خیلی‌ها تصاویر تشویق بی‌امان تماشاگران پرسپولیس در بازی هفته آخر سپیدرود رشت با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را منتشر کردند. فقط برای این‌که به همه نشان بدهند علی کریمی را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

افشاگری‌های انجام شده درباره بذل و بخشش موسسه مالی ثامن‌الحجج و پول‌های کلانی که برای دو مجری شناخته‌شده صداوسیما واریز کرده، به شدید‌ترین شکل ممکن در فضای مجازی و بین مردم بازتاب داشته است. حالا مردم با انتشار عکس این دو مجری مورد نظر، سیاست‌ و شعار آنها برای در کنار مردم بودن را زیر سوال می‌برند و خواهان شفاف‌سازی درباره اتفاقات رخ‌داده هستند. شواهد نشان می‌دهد که هشتگ م.م و الف.ع حالا‌حالاها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داغ باشد.

کمپین یک حقیقت از زندگی خود را توییت کنید با بازتاب بسیار زیادی که در  توییتر داشت خیلی زود  هشتگ اعترافات احمقانه را داغ کرد. به این ترتیب هر کاربر یک توییت معنادار را در صفحه شخصی خود با این هشتگ منتشر می‌کرد. انتخاب توییت‌های منتخب با این هشتگ که حسابی سوژه بود، کار سختی است و به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر در توییتر فعالیت دارید، حتما اعتراف‌های جالب ایرانی‌ها را درباره زندگی شخصی خود و کارهایی که کرده‌اند بخوانید!
البته این چند توییت شاید شما را بیشتر با فضای این اعتراف‌ها آشنا کند:  
- يه بار يكي تو اينستا گفت تو رو خدا پول لازمم به جون مامانم پس میدم و از این حرفا، ریختم حسابش. بلاکم کرد! بعدها فهمیدم عکسای پیجشم یه بازیکن معروف انگلیسی بوده.
- يه بار دستم خورد مسواك پدربزرگم افتاد تو چاه توالت، درش آوردم فوت كردم گذاشتم سر جاش.
- بچه بودم زدم یه لیوان رو شکوندم، اینقد ترسیدم، زدم بقیش رو هم شکوندم، بعد گفتم زلزله اومده.
- اعتراف می‌کنم بچگیام بربریو می‌زدم تو نوشابه می‌خوردم تو خونه مسخرم می‌کردن.
- من کل زندگیم نمی‌دونم چرا احمقانه گذشت!

 


تعداد بازدید :  312