شماره ۱۴۶۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

احمد ضیایی: اگر کسی ریاست فدراسیون را برای خودش شغل بداند، در حق آن ورزش ظلم کرده است. رئیس فدراسیون نباید از فدراسیون حقوق بگیرد. من 10 سال است که در فدراسیون والیبال هستم و حتی یک ریال هم از این بابت دریافت نکرده‌ام. سال های زیادی است که در والیبال حضور دارم و حتی جنازه ام نیز به این رشته خدمت می کند. البته من همواره تابع قانون بوده و هستم.
 
سهراب مرادی: من به کیانوش رستمی کاری ندارم و فقط به رکوردهای خودم فکر می‌کنم. هم در بازی‌های آسیایی و هم در مسابقات جهانی علاوه بر کسب مدال طلا، هدفم رکوردشکنی است. می‌دانم وزنه 240 کیلوگرمی چقدر ارزش دارد و می‌خواهم این رکورد را به نام خودم و ایران ثبت کنم.
 
سعید عزت اللهی: امیدوارم دیگر سردار آزمون را جلوی دوربین نبینم. ابتدا فکر می‌کردم شاید «سریک» مستندی باشد که حوصله‌ام را سر ببرد و از آنجایی که ما اساسا عادت به تماشای مستند نداریم تصور می‌کردم شاید نتوانم ارتباط برقرار کنم، اما وقتی فیلم را تماشا کردم نظرم کاملا عوض شد. از همین رو نه تنها خسته نشدم بلکه راغب شدم آن را تا انتها دنبال کنم.
 
نادر برهانی مرند: جشنواره‌های فجر ما چند سال است که فراموش کردند یک جشن هستند. برای همین ما امسال در جشنواره تئاتر فجر، مهمترین کارمان را همین پیوست‌های تشریفاتی دانستیم نه تجملاتی. این حق داوران و هنرمندان است که در جشنواره‌ای شرکت کنند که سرشار از آبرو و احترام است. البته کار سخت و هزینه‌بری است اما اگر ۲۰درصد هم موفق شده باشیم بسیار خوب است. همچنین توجه به استان‌ها یکی دیگر از موارد مورد نظر ما در این دوره از جشنواره بود.


تعداد بازدید :  388