شماره ۱۴۶۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#کرار_را_بیرون_کنید #آری_به_کنسرت_شجریان #عقد_کردیم #ترامپ

کرار جاسم‌ هافبک عراقی صنعت نفت آبادان که در زمان حضورش در تراکتورسازی و استقلال هم حاشیه‌ساز شده بود، بار دیگر در سرخط خبرها گرفته است. کرار بعد از قهر از باشگاه نفت آبادان مصاحبه‌ای کرده که در آن به مدیران تراکتور و استقلال حمله کرده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران اینستاگرام و توییتر از مسئولان فوتبال بخواهند تا این بازیکن بی‌انضباط را از ایران بیرون کنند. یک کاربر در این خصوص نوشته است: «من نمی‌دونم که چرا مدیران باشگاه‌ها با کرار قرارداد می‌بندند. خودشونم حاشیه دوست دارند.»

 

داغ‌شدن کنسرت خیابانی همایون شجریان که تأیید اولیه شهرداری تهران را هم گرفته، برای مخاطبان فضای مجازی جذاب بود. بسیاری از شهروندان خواهان صدور مجوز‌های لازم برای این منظور شدند. یکی از کاربران نوشته: «چقدر خوب، همه که توانایی خریدن بلیت کنسرت ندارن. کاش این مُد بشه که توی خیابان ترانه بخونن». یک کاربر دیگر هم که ظاهرا اصفهانی است، اعلام کرده چرا باید فقط در تهران این اتفاق بیفتد و خواهان برگزاری چنین کنسرت‌هایی در شهرستان‌ها نیز شده است.
 
حاشیه‌های سریال پدر همچنان در فضای مجازی داغ است؛ عقدکردن دو شخصیت اصلی داستان سریال که با حاشیه‌های زیادی به هم رسیدند، حالا خبرساز شده است. ویدیوی آن سکانس که دختر وارد کلاس می‌شود و با نشان‌دادن حلقه‌اش می‌گوید عقد کرده حسابی در توییتر و اینستاگرام درحال چرخش است و جالب اینکه همچنان اکثر کاربران به لوس‌بودن این سریال انتقاد می‌کنند و قصه‌های آن را غیرواقعی و تخیلی می‌دانند.

 

طبیعی بود که اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره بدون شرط با ایران تبدیل به یکی از موضوعات پربحث فضای مجازی شود. بسیاری از کاربران ایرانی معتقدند ایران نباید مقهور آمریکا شود و بنابر تجربه این مذاکرات و رفتار ترامپ، دست دوستی آمریکا برای منافع ملی ما بی‌فایده است. البته بخشی از کاربران هم بودند که گمان می‌کردند نباید فرصت را از دست داد و گفت و‌گو  از شان ما کم نمی‌کند.


تعداد بازدید :  208