شماره ۱۴۶۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
هوادار نساجی از ماجرای نشستن روی دیوار ورزشگاه قائمشهر به «شهروند» گفت
آقای ناظر دلش هندوانه می‌خواست!

شهروند| یکی از موضوعات عجیبی که در برنامه نود درباره‌اش صحبت شد، حضور تعدادی از هواداران نساجی روی دیوار ورزشگاه وطنی قائمشهر بود. این هواداران که از خانه دیوار به دیوار ورزشگاه در اصل روی تراس خانه خود نشسته و بازی را تماشا می‌کردند، در اواسط مسابقه توسط داود رفعتی، ناظر بازی از آنجا رانده شدند. همین مسأله حالا به یک چالش تبدیل شده و حتی پای حقوقدان‌ها را هم به  میان آورده است که می‌گویند آنها در حریم شخصی‌شان نشسته بودند و نباید ایرادی به حضورشان در آن قسمت گرفته شود.
با این‌حال، علی باغچه‌بیدی یکی از هوادارانی که در آن قسمت نشسته و در حال هندوانه خوردن بود، به «شهروند» می‌گوید: «خانه همسایه من چسبیده به ورزشگاه است و ما به آنجا رفتیم تا بازی را تماشا کنیم. ما اصلا روی دیوار ورزشگاه ننشستیم و روی تراسی بودیم که در حریم خانه قرار دارد و به دیوار ورزشگاه چسبیده است. حالا اینکه ناظر بازی می‌خواست یک ایرادی بگیرد و بگوید ما هم هستیم، حرف دیگری است اما اصلا فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشت.» این هوادار ناراحت حرف‌هایش را ادامه می‌دهد: «ما سال‌هاست همین‌جا می‌نشینیم و بازی‌های نساجی را می‌بینیم. یک ملک شخصی است که بیرون ورزشگاه هم به حساب می‌آید. به کسی چه ربطی دارد که ما آنجا دلمان می‌خواهد بنشینیم. فکر هم نمی‌کنم از نظر شرعی و حقوقی مشکلی وجود داشته باشد. من فکر می‌کنم آن آقای ناظر که به دلیل نشستن ما روی بالکن خانه یک‌ربع بازی را متوقف کرد و مامور برایمان فرستاد، هوس هندوانه کرده بود و وقتی دید ما داریم هندوانه می‌خوریم و خودش نمی‌تواند در ‌آن هوای گرم این کار را انجام دهد به ما ایراد گرفت تا جایمان را ترک کنیم. ما در همه این سال‌ها آنجا بودیم والان هم نباید مسأله‌ای باشد.»
باغچه‌بیدی در پاسخ به این پرسش که آیا باز هم بازی‌های نساجی را از آن قسمت تماشا می‌کند، گفت: ‌«بله که تماشا می‌کنیم. آنجا خانه همسایه‌مان است و صاحب خانه مشکلی ندارد. آن‌وقت یک ناظر شاکی شده و می‌گوید نباید در آن قسمت بنشینیم. این خنده‌دار است.»


تعداد بازدید :  614