شماره ۱۴۶۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
شاخ و شانه کشیدن برای تیم ملی

شهرام شهیدی طنزنویس

باهنر: اگر در بازی تیم ملی، یک باشگاه بخواهد برای تیم ملی شاخ و شانه بکشد یا بی‌عقل، بی‌تدبیر و کج فهم است یا خائن. در سیاست هم همین‌طور است.
محمود احمدی‌نژاد: تیم ملی پیشکسوتان سیاست هم شامل این رهنمود می‎شود؟ اگر بله که به این باشگاه‌های ته جدولی بگویید بیخود سربه‌سر تیم ملی ِ بنده نگذارند. مرسی. اه!
علی‎آبادی، رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی در دولت مهرورز: برای جلوگیری از همین دخالت‌های بیجای سیاسی بود که ما کاری کردیم باشگاه  پاس که قبلا قهرمان آسیا شده بود برود دسته سه. مقابل هر باشگاهی که می‌خواست جلوی تیم ملی ما بایستد، ایستادیم. آخرش هم بین چهار تیم پنجم شدیم. دستاورد از این بالاتر که ریاضی را چپه کردیم؟
صادق زیباکلام: همین آقا وقتی خودش کمک‌مربی باشگاه بود و دوست داشت سرمربی شود و به دسته برتر صعود کند، مدام زیرآب مربی سابق تیم ملیِ سیاست ایران را می‌زد.
احمدی‌نژاد: اسنادش هم موجوده؟ اگر هست من خریدارم. فی چند؟ قیمت بده.
محمدرضا عارف: شما اگر به طرفدارانتان بفرمایید در مورد تیم ملی و فرهنگ هواداری، دنباله‎رو من باشند دیگر هیچ هواداری زیر پنجره رونالدو و پپه سروصدا نمی‌کند.
قالیباف: نمیشه ما هم تو مشهد یک تیم ملی در سایه داشته باشیم؟ کار خدا را چه دیدی؟ شاید لازم شد.
زنگنه، وزیر نفت: دیگر به چه زبانی عرض کنم وزارت نفت قصد تیمداری ندارد. آقای باهنر ما قبلا تیم‎مان را گذاشته‌ایم برای فروش. ما را دیگر از چه می‌ترسانید. شما تیمداری بلدی؟ بفرما بیا جلو.
صدای تماشاچیان خودسر: باهنر تیمت ُ بردار و بیا...
علی مطهری: چه تیم ملی، چه باشگاه‌ها باید از سرنوشت بد تیم ملی فرانسه در جام جهانی الگو بگیرند و بفهمند اگر همه بازیکنان‌ از یک طیف سیاسی نباشند، حتی اگر قهرمان جهان شوند، آن تیم، تیم‌بشو نیست.
مردم: آقا این قانون بازیکن قرضی در مورد تیم ملی سیاست عمل نمی‌کند؟ یعنی نمی‌شود ما بازیکنان ملی‌پوش سیاست را ترانسفر کنیم به تیم‌های دیگر؟ این قانون بازنشستگی مشمول بازیکنان ملی‌پوش نمی‌شود؟
مهدی طارمی: اگر در بازی تیم ملی،یک باشگاه بخواهد برای تیم ملی شاخ و شانه بکشد برای بازیکنانش خیریتی در آن است که قابل عرضه و بیان نیست.
علی کریمی: این موضوعِ حق پخش درست شود آن‌وقت همه‎ مردم می‌فهمند چه کسی بی‌تدبیر و کج‌فهم است.
سیدجلال حسینی: متاسفانه مرا که از تیم ملی کنار گذاشتند. تکرار می‎کنم، کنار گذاشتند و با این حساب دیگر کاری از دست من برنمی‎آید، به‌جز این که هر چهارسال بنشینم و برای موفقیت تیم ملی اصلاح‌شده و باتدبیر آرزوی موفقیت کنم.
یک تماشاگر زن: آخرش هم نفهمیدیم چرا ورود زنان به تیم ملی سیاست ممنوع است.


تعداد بازدید :  283