شماره ۱۴۶۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
صحبت‌های جنجالی مهدی مظاهری در فضای مجازی، بحث آقازاده‌ها و ژن خوب را بار دیگر مطرح کرد
جولان آقازاده‌ها

مهدی مظاهری، فرزند طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی هم حالا به جمع آقازاده‌های پرحاشیه اضافه شده است. آقازاده‌هایی که مدت‌هاست تصاویر زندگی لوکس و تفریحاتشان دست‌به‌دست می‌شود و سوالات بسیاری از مردم درباره چگونگی به دست آوردن این حجم از پول و امکانات همچنان بی‌جواب است. او در ویدیویی می‌گوید: «اگر تو ماشین خوب نداری مشکل بچه‌های مردمه؟ گفته بودند چند میلیارد پول ماشین دادیم اما ما تا به حال بیشتر از 300، 400 میلیون پول ماشین نداده‌ایم و دروغ هم نداریم بگوییم.» او در بخش دیگری از سخنانش گفته: «جهان هر کس چقدر است؟ آیا جهانت به اندازه یک حجره دو در دو است؟ برو دنیا را بگرد؟»
طهماسب مظاهری در سال‌ 1386 و  به دنبال استعفای ابراهیم شیبانی از ریاست ‌کل بانک مرکزی طی مراسمی و با حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری وقت، به عنوان رئیس کل بانک مرکزی ایران معرفی شد. حالا آمار بازدید از صحبت‌های پسرش از ماشین و گشتن دور دنیا هر لحظه بیشتر می‌شود و نام مهدی مظاهری در کنار طهماسب مظاهری به پربازدیدهای گوگل بدل شده است.
با همه آقازاده‌ها فرق دارم
می‌گوید با همه آقازاده‌ها فرق دارد، چون هرجور که دوست داشته باشد، لباس می‌پوشد و هرجا که دوست داشته باشد، می‌رود. ویدیوی گفت‌وگوی جنجالی محمدحسین حدادیان، پسر دوم سعید حدادیان، مداح معروف که سال گذشته با تی‌وی‌پلاس انجام داده بود هم از جمله دیگر ویدیوهای جنجالی مربوط به آقازاده‌هاست. او در پاسخ به مجری که از او پرسیده آیا شما آقازاده هستید؟ می‌گوید قطعا و بعد هم می‌گوید کارمند جزء شرکت خودرو سرویس شهرداری است و ماهیانه یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان اجاره می‌دهد و یک میلیون و دویست و سی هزار تومان هم حقوق می‌گیرد. او اما با صراحت از کمک‌های پدرش می‌گوید که او را آقازاده کرده است. پدری که کمک‌خرجی این اسم و رسم را پرداخت می‌کند.
ادامه‌ ژن‌های خوب
ساشا سبحانی، جنجالی‌ترین آقازاده خارج‌نشین است. ویدیوهای جنجالی او با خودرو‌های لوکس، دختران متفاوت و تهدید یکی از مجریان شبکه‌های فارسی‌ خارج از کشور، به پربازدیدترین ویدیوهای اخیر این طیف بدل شده است. او فرزند «احمد سبحانی» سفیر سال‌های قبل ایران در مکزیک و ونزوئلاست که حالا زندگی لاکچری و لایوهایش از او چهره‌ای مشهور ساخته است.
پیش از این، حمیدرضا عارف پسر بزرگ محمدرضا عارف هم آقازاده‌ای بود که موفقیت‌هایش را به دلیل ژن خوب دانسته و گفته بود: «بالاخره این خون می‌آید و می‌رسد، همین‌طوری کسی نمی‌تواند ادعا کند اصل و نسب دارد. افتخار می‌کنم این توانایی‌ها از دوتا ژن خوب آمده.» آقازاده‌ها حالا با جسارت از ژن‌های خوب و توانایی‌شان در پوشیدن لباس‌ و استفاده از چیزهای لوکس می‌گویند؛ آقازاده‌هایی که به حمایت‌های پدر و ژن‌های خوبشان می‌نازند.

 

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
اینان از پدیده های نادرند که ناتوانی روحی وجسمی اشان را با ادعا می پوشانده اقا زاده به نو کیسه نمی گویند بلکه انان که از خاندان برزگ ولو حیات مالی انچنانی ندارد هستند شناسنامه پدر وپدر جدشان کلام اقازاده به ارث رسیده ویا ثروت باد اورده وعدم ملاحظات روحی و روانی انان

تعداد بازدید :  1392