شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

پروژ‌ه‌های ناتمام شهرداری
 محمود میرلوحی،  عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سند تحویل و تحول باعث شد دیگر کسی نتواند ادعای دروغین کند، گفت: مدیریت شهری گذشته با اقداماتی همچون کمک به احزاب، مداحان و مسجدها در امور کشور دخالت می‌کرد. رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر با تاکید براینکه در حال حاضر شهرداری تهران 52 هزار میلیارد تومان بدهی و حدود 36 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام دارد، گفت: ما به اندازه 2سال بودجه شهرداری تهران، پروژه ناتمام داریم.
 

تهدید دریاچه نمک خشک شده
سید احمد شفیعی،  معاون فنی اداره حفاظت از محیط‌زیست گفت: دریاچه نمک هنوز به طور کامل خشک نشده و اکنون اگر چند سانت، نمک‌های سطح دریاچه کنار زده شود، به آب می‌رسیم ولی اگر این دریاچه کاملا خشک شود و به مرگ نهایی برسد، این منطقه به یک کانون 200هزارهکتاری تولید ریزگردهای نمکی تبدیل می‌شود که این موضوع برای استان قم، تهران و استان‌های مرکزی کشور یک تهدید زیست‌محیطی بزرگ است. او در ادامه افزود: عکس‌های هوایی 40سال اخیر دریاچه نمک، روند تغییرات آن را نشان می‌دهد، در این عکس‌ها مشخص است که یک سوم شمالی دریاچه همیشه دارای منابع آبی بوده است و پرندگان مهاجر نیز در آن منطقه وجود داشته ولی در حال حاضر منابع آبی محدود نیز از بین
رفته است.
 

نباید در فرودگاه معامله کنید
سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از ممنوعیت خرید و فروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه‌ها خبر داد. او با بیان اینکه مبلغ این معامله و مقدار ارز تبادل شده در آن برای پلیس فرقی ندارد، گفت: به طور کلی بحث درباره ممنوعیت فروش دلار و ارز است و نباید در فرودگاه‌ها چنین معامله‌ای انجام شود، بنابراین دیگر تفاوتی ندارد که مبلغ این معامله چقدر است و شهروندان و مسافران باید ارز مورد نیاز خود را از محل‌های مجاز و قانونی تهیه کنند.


تعداد بازدید :  222