شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

 علی کریمی: متأسفانه برخی‌ خواستند از مطلب من درباره عدم رسیدگی به پرونده تبانی سوءاستفاده کنند. تیم‌ها برای من هیچ فرقی ندارند و حرف من این است که باید شفاف‌سازی صورت بگیرد و هر جا تخلفی رخ می‌دهد، برخورد شود تا ناپاکی‌ها از بین برود. از نظر من دوست که هیچ؛ برادر و پسرم هم اگر مرتکب تخلف شوند باید با آنها برخورد شود.

سام قریبیان:  من با نسل قدیمی سینما بزرگ شدم و از کودکی مناسبات و رفتارهای بین آنها را دیده‌ام. خیلی علاقه به همکاری با قدیمی‌های سینما داشتم و دارم. کار آنها حرمت داشت و حاشیه نداشت. پدر من سینما را کنار گذاشته، چون عاشق سینما بود و الان معتقد است عشقش به او خیانت کرده است.سینمایی که به سمت شوخی‌های جنسی می‌رود، سینما نیست بلکه درحال از بین‌بردن فرهنگ جامعه است. این قبیل فیلم‌ها البته از جنبه صنعتی توجیه اقتصادی دارند اما مسأله اینجاست که آیا تقاضای جامعه چنین فیلم‌هایی است؟ یا ما درحال نازل‌کردن تقاضای جامعه هستیم؟ جواب این سوال که چرا فرهنگ در این حوزه از هنر نازل می‌شود، در سینما نیست بلکه برای یافتن پاسخ این سوال باید گلوی متفکران جامعه را بگیریم.

 لبرون جیمز: ما در حال‌ حاضر در آمریکا در موقعیتی قرار داریم که مشکل نژادپرستی در حال‌ وخیم شدن است. معتقدم که ترامپ سعی می‌کند ما را جدا کند. در چند ماه اخیر متوجه این مسأله شدم که او از ورزش برای جدا کردن ما استفاده می‌کند. من این مسأله را درک نمی‌کنم.

 علی دایی: نتایج تیم ملی باعث شادابی جامعه می‌شود و حداقل مردم بخشی از دغدغه‌های خود را با تیم ملی فراموش می‌کنند. من هم به همین دلیل دوست دارم کی‌روش بماند، چون او در شرایط فعلی بهترین کسی است که می‌تواند تیم ملی را هدایت کند.


تعداد بازدید :  577