شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# تیم_ملی # تبانی # منچسترسیتی #سامان_قدوس # مرتضی_تبریزی

با شایعه خداحافظی کی‌روش از تیم‌ملی ایران موافقان و مخالفان این مربی در فضای مجازی مقابل هم قرار گرفتند. موافقان او اعتقاد دارند با رفتن او فوتبال ملی ایران پسرفت خواهد داشت و به مرز نابودی کشیده خواهد شد و از روزهای غرور فاصله می‌گیرد. مخالفان هم که اکثرا طرفداران پرسپولیس هستند، معتقد بودند دستاوردهای کی‌روش نباید بیشتر از چیزی که واقعا هست به مردم نشان داده شود و مربیان خارجی دیگری هم با دریافتی کمتر می‌توانند با این استعدادها، تیم خوبی بسازند. با همین بحث‌ها هشتگ تیم‌ملی در فضای مجازی داغ‌داغ بود و همه منتظر روشن شدن تکلیف نهایی بودند.

با رسانه‌ای شدن اعترافات تکان‌دهنده بازیکن سابق راه‌آهن درباره تبانی در هفته آخر با تیم نساجی، علی کریمی در کانال تلگرامی خود ضمن انتقاد از مدیران فدراسیون فوتبال به چرایی عدم‌شفاف‌سازی درباره این ابهامات و پرونده تبانی انتقاد کرد. با این‌که کریمی اعلام کرد منظور او اتفاق افتادن تبانی از سوی نساجی نیست، اما این انتظار وجود دارد وقتی شکایتی مطرح می‌شود و یک فوتبالیست چنین اعتراف تکان‌دهنده‌ای دارد، مدیران فدراسیون درباره آن شفاف‌سازی انجام بدهند. این صحبت‌های کریمی باعث شد هشتگ تبانی در صفحات اینستاگرام و توییتر داغ شود و مردم به شدید‌ترین شکل ممکن به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حمله کنند.

انتشار خبر زیر نظر گرفتن عملکرد سامان قدوس از سوی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم بازتابی خیره‌کننده داشته و واکنش‌‌های جالب مردم را به دنبال داشت. خیلی‌ها این اعتقاد را دارند که قدوس یکی از بهترین بازیکنان حال و حاضر تیم‌ملی ایران به حساب می‌آید، اما حضورش در منچسترسیتی و شاگردی گواردیولا بیشتر شبیه به یک رویاست. با این حال قدوس این روزها اوسترشوندس سوئد را همراهی می‌‌کند و باید صبر کرد و دید آیا شاهد یک نقل و انتقال تاریخی برای او خواهیم بود یا خیر‍!

بعد از چندهفته عصبانیت و انتقاد از شرایط باشگاه و تیم استقلال،‌ حالا هواداران این تیم با جذب مرتضی تبریزی و نیومایر آرام‌تر شده‌اند. با اعلام خبر رسمی جذب تبریزی و انعقاد قرارداد این ستاره از دو روز پیش توییت‌های زیادی درباره این فوتبالیست تازه‌وارد منتشر شد و هواداران استقلال امیدواری زیادی به درخشش تبریزی در خط حمله تیم خود دارند. البته پرسپولیسی‌ها هم رقم هنگفت خرج‌شده برای جذب تبریزی را به دخالت وزیر ورزش ربط داده‌اند و هشتگ‌داغ وزیر پرسپولیسی که استقلالی‌ها از آن استفاده می‌کردند را زیر سوال می‌برند.

 


تعداد بازدید :  443