شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

 هندبال قید ستاره‌هایش را زد
تیم ملی هندبال در شرایطی راهی بازی‌های آسیایی 2018 می‌شود که 5 لژیونر این رشته در کشورهای رومانی و آلمان نمی‌توانند سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند. مخالفت باشگاه‌های نفراتی چون سجاد و الله‌کرم استکی، پوریا نوروزی‌نژاد، امین یوسف‌نژاد و سعید حیدری‌راد باعث شد هندبال بدون ستاره‌هایش به فکر موفقیت در جاکارتا باشد.

کرار، مانع عجیب برای استقلال
همام طارق، بازیکن نیروی هوایی عراق که مورد توجه استقلالی‌ها قرار گرفته، از مذاکرات مثبت خود برای پیوستن به آبی‌پوشان تهرانی خبر داده، اما آبی‌پوشان به خاطر تهدید عجیب جاسم کرار نگران هستند. هافبک عراقی سابق استقلال تهدید کرده نمی‌گذارد هیچ‌کدام از هموطنانش به‌خاطر بدقولی‌های استقلال به این تیم ملحق شوند!

سلنا گومز رکورد بیانسه را زد
سلنا گومز، خواننده جوان و مشهور، توانست با ثبت یک پست اینستاگرامی رکوردشکن، خود را به‌عنوان ملکه پیشروی این پلتفرم مجازی معرفی کند و بالاتر از بیانسه قرار بگیرد. دوشنبه هفته گذشته مصادف با ۲۳ جولای ۲۰۱۸ سلنا گومز جشن تولد ۲۶سالگی خود را با استایل ایتالیایی و در یک قایق تفریحی همراه با دوستان نزدیکش برگزار کرد. بعد از آن بود که وی مانند هر ستاره جوان دیگری تصاویری از این روز بزرگ زندگی خود را در اینستاگرام منتشر کرد.


تعداد بازدید :  405