شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

روزبه چشمی که همچنان خودش به دلیل مصدومیت در جام‌جهانی از میادین دور است، در استوری اینستاگرام خود با انتشار این عکس از تاریخ بازگشت داریوش شجاعیان به فوتبال بعد از جراحی رباط صلیبی خبر داد. او دوم آذرماه را به‌عنوان تاریخ حضور هم‌تیمی‌اش در زمین عنوان کرده است.  

 تیم والیبال یکی از معدود تیم‌هایی بود که به صورت کامل نفرات آن در مراسم بدرقه حاضر شده بودند، البته به دلیل فاصله نزدیک تمرین با این مراسم فرهاد قائمی در سالن اجتماعات هتل المپیک به یخ‌درمانی پرداخت.

کنسرت حاجیلی در آسایشگاه شهید فیاض‌بخش مشهد با حضور لیلا بلوکات، علی انصاریان، علی صالحی و هنرمندان دیگر روی صحنه رفت. این دومین اجرای خواننده‌های شناخته‌شده کشور طی یک هفته اخیر در مشهد بود. هفته گذشته نیز حسام‌الدین سراج در مشهد روی صحنه رفت و گفت: خوشحالیم که سد مقاومت در برابر موسیقی در مشهد شکست.

بهنوش بختیاری تصویری از پوستر نمایش «بهمن کوچیک» به کارگردانی مهران نائل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او قرار است به همراه عوامل نمایش «بهمن کوچیک» در تورنتو کانادا روی صحنه برود. در این نمایش محمد بحرانی صداپیشه جناب‌خان، امیر سلطان‌احمدی، مهدی شاه‌پیری و مهران نائل به ایفای نقش می‌پردازند.


تعداد بازدید :  642