شماره ۱۴۶۵ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
کمک 40 میلیون دلاری عربستان به رضا پهلوی
رسوایی الپهلوی!
انتشار خبر ملاقات مخفی فرزند شاه مخلوع ایران با مقامات عربستان باعث شد کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ #الپهلوی به این اتفاق واکنش نشان دهند

انتشار خبر ملاقات مخفی فرزند شاه مخلوع ایران با مقامات عربستان باعث شد کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ #الپهلوی به این اتفاق واکنش نشان دهند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس خبرهای منتشرشده، رضا پهلوی همزمان با سالگرد مرگ پدرش سفری مخفیانه به عربستان داشته است. در این سفر پنهانی مقامات سعودی  برای رسیدن به اهداف شوم خود و ایجاد اخلال در امنیت ملی ایران، مبلغی به ارزش 40 میلیون دلار آمریکا به رضا پهلوی هدیه داده‌اند. رضا پهلوی همزمان با دریافت این هدیه از مقامات سعودی خواسته تا با حمایت و پشتیبانی رسانه‌ای، چهره پدر و پدربزرگش در جامعه ایران ترمیم شود. با انتشار این خبر، کاربران با انتشار هشتگ # الپهلوی نسبت به این دیدار پنهانی واکنش نشان دادند. بخشی از این کامنت‌ها را در ادامه می‌خوانید:
* اگه از امروز دیدید که یه عده دارن از برادری با عربستان توییت می‌زنن اصلا تعجب  نکنید! اینها حقوق‌شون داره واریز می‌شه!
* حقارت یعنی دست به دامان شدن آل سعود!
* داستان کسانی که کمر به ویرانی وطنم بسته‌اند خیلی عجیب و غریب شده. اسراییلی و آمریکایی تروریست‌های وطنی‌رو تجهیز می‌کنند. فرقه رجوی سر در هر آخوری می‌کنند. نوبرانه تابستانی سلطنت‌طلب‌ها و پهلوی‌ها هم گدایی از آل سعود خائن هست!
* شاهزاده رضا الپهلوی بن عبدالعزیز آل سعود!
* خاک بر سر اونی که از سعودی‌های کودک‌کش برای خرابکاری علیه مردمی که ادعا داره می‌خواد براشون کاری کنه، پول می‌گیره.
* ای اونایی که خون آریایی تو خون‌تون غلغل می‌کنه و اسکلت کوروش رو توی قبر می‌لرزونید؛ یهو بد نشد رضا پهلوی رفته کاسه گدایی پهن کرده جلوی عربستان.

 


تعداد بازدید :  1505