شماره ۱۴۶۶ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
امید نمازی، سرمربی ذوب‌آهن بعد از توقف استقلال به «شهروند» گفت:
تبریزی رفت چون چاره‌ای نداشتیم

شهروند| بازی مهیج ذوب‌آهن و استقلال اگرچه نتیجه‌ای بهتر از تساوی در پی نداشت اما روز پنجشنبه خیلی‌ها را به ورزشگاه کشاند و عده زیادی را هم پای تلویزیون نشاند. حالا بعد از این بازی امید نمازی امیدوار است ذوب‌آهن یا سپاهان قهرمان لیگ برتر شوند. گفت‌وگو با وی را بخوانید:  
*مسابقه پربرخوردی را با استقلال داشتید. این بازی رضایت شما را در پی داشت؟
قطعا بازی‌کردن با استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است و باید با برنامه خاصی به زمین بروید. ما به دنبال انجام یک مسابقه منطقی بودیم و با توجه به اینکه تبریزی را نداشتیم و حبیب‌زاده هم آن مصدومیت شدید را تجربه کرد، کارمان سخت‌تر شد اما به خوبی بازی را کنترل کردیم و به نظرم عملکرد خوبی داشتیم.
*انگار از جدایی تبریزی و رفتنش به استقلال دلخور هستید؟
هیچ مربی‌ای دوست ندارد بازیکنی که روی او حساب کرده را از دست بدهد. تبریزی یکی از نفرات کلیدی ما بود و روی او حساب کرده بودیم اما به‌ هرحال پیشنهاد مالی خوبی به باشگاه رسید و وقتی متوجه شدیم جدایی‌اش سود خوبی به باشگاه می‌رساند، چاره‌ای جز موافقت با این انتقال نداشتیم. دیگر اتفاقی است که افتاده و برای تبریزی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.
*بعد از بازی صحبت‌هایی را درباره محسن مسلمان انجام دادیدو گفتید که او باید جنب‌وجوش بیشتری داشته باشد؛ این مسأله دلخوری پدید نمی‌آورد؟
نه، من فقط ایراد بازیکنم را گفتم و اگر قرار باشد در فوتبال این موضوعات باعث دلخوری شود که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. این موضوعات در فوتبال عادی است. مسلمان یکی از نفرات کلیدی تیم ماست و اگر حرفی زده می‌شود، به دلیل انتظاری است که از بازیکنان بزرگمان داریم.
*تیم شما از نظر مهره واقعا چیزی کم ندارد؛ خودتان فکر می‌کنید می‌توان ذوب‌آهن را مدعی قهرمانی دانست؟
از حالا خیلی زود است درباره قهرمانی و این مسائل حرف بزنیم. در فوتبال هیچ چیزی وجود ندارد که شما بتوانید آن را پیش‌بینی کنید. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و بقیه‌اش در زمین مشخص می‌شود.
*یعنی نمی‌توانید پیش‌بینی هم از قهرمان لیگ داشته باشید؟
پیش‌بینی که نه اما حس قلبی‌ام را بیان می‌کنم. من فکر می‌کنم جام برای شهر اصفهان خواهد بود.
*حریف استقلال و پرسپولیس می‌شوید؟
*در لیگ برتر تیم‌های ضعیف و قوی نداریم. هر تیمی می‌تواند موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد.


تعداد بازدید :  399