شماره ۱۴۶۶ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_مطهری # خصوصی‌سازی # یار_دوازدهم _پرسپولیس # علیرضا_فغانی

علی مطهری به خاطر نامه‌ای که به سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران نوشت، یکی از خبرسازترین نمایندگان مجلس در روزهای اخیر بوده است. مطهری در این نامه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) تاکید کرده بود که سپاه نباید در کار دولت و مجلس دخالتی داشته باشد و در مذاکره یا عدم مذاکره با آمریکا سپاه هم باید تابع تصمیم مقامات عالی نظام همچون رئیس‌جمهوری به‌عنوان منتخب ملت باشد. این نامه نه‌تنها در رسانه‌ها بلکه در شبکه‌های مجازی هم بازتاب خیره‌کننده‌ای داشت.

محمدرضا زنوزی، مالک متمول باشگاه تراکتورسازی با قراردادی هنگفت و سه‌ساله، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان‌های تیم‌ملی ایران را به خدمت گرفت و به نوعی بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران را منفجر کرد. این اتفاق نه‌تنها با رضایت هواداران تبریزی همراه شد، بلکه باعث شد بسیاری از هواداران پرسپولیس و استقلال هم به اداره دولتی این دو باشگاه اعتراض داشته باشند و از مسئولان بخواهند به وعده‌های خود برای واگذاری این دو تیم مردمی به بخش خصوصی جامه عمل بپوشانند تا سرنوشت سرخابی‌ها با تغییر سیاست یک دولت و وزیر تغییر نکند و بخش خصوصی بتواند در این دو تیم سرمایه‌گذاری کند. به این ترتیب هشتگ خصوصی‌سازی داغ شد و مردم پیگیر عدم اجرای وعده خصوصی‌سازی سرخابی‌ها بودند.

موفق‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فوتبال ایران در روزهای گذشته به خاطر دو اظهارنظر، جنجال‌ساز شد. نخست انتقاد شدید‌اللحن او از حضور نمایندگان مجلس در مراسم تجلیل از خودش در جشن بهترین‌های فوتبال ایران که گفته بود نمایندگان مجلس محترم هستند، ولی جایزه او را پیشکسوتان داوری باید می‌دادند و جای نمایندگان در جشن بهترین‌ها نبود.  دیگر اظهارنظر پرسروصدای فغانی هم مربوط به گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش پیرامون قضاوت داوران زن ایرانی در لیگ برتر آقایان بود که حسابی خبرساز شد. طبیعتا مردم هم در اینستاگرام و توییتر با بازنشر صحبت‌های فغانی از شجاعت و صراحت این داور تعریف و تمجید کردند.

کمپین بزرگی بود که از سوی تلویزیون اینترنتی پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برای حضور پرشور هواداران در نخستین بازی خانگی قهرمان دو دوره گذشته لیگ برتر راه‌اندازی شد. در ویدیوی فراخوان برانکو تاکید می‌کند که روی حضور هواداران در ورزشگاه حساب ویژه‌ای باز می‌کند و آنها تعویض طلایی او هستند. به این ترتیب در روزهای اخیر هر هوادار پرسپولیس 6نفر از دوستان خود را برای حضور در استادیوم و فضای مجازی دعوت می‌کرد و هر کدام از این نفرات هم باید 6 نفر دیگر را دعوت به حضور در استادیوم می‌کردند.

 


تعداد بازدید :  314