شماره ۱۴۶۷ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

تا 2 ماه دیگر موجودی تامین کاغذ داریم
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: موجودی ما در تامین کاغذ تنها دو ماه آینده است و باید بانک مرکزی برای تامین کاغذ، سفارش با نرخ ارز دولتی تضمینی را داشته باشد. در  تنظیم بازار کاغذ، عوامل قیمت جهانی کاغذ و افزایش ارز تاثیر داشته و باید کاغذ با قیمت پایه در اختیار مطبوعات و حوزه نشر قرار گیرد. وی افزود: قبول داریم که یارانه مطبوعات کافی نیست لذا بسته‌های حمایتی با شفافیت لازم برای نظام یارانه مطبوعات پیش‌بینی شده است.

رونمایی از بسته جدید ارزی
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: در روزهای آینده با اعلام رئیس‌جمهوری آمریکا تحریم‌های سه ماهه شروع می‌شود و شرایط جدیدی در اقتصاد کشور پیش آمده که نیازمند تصمیمات جدید و بازنگری در سیاست‌های قبلی بوده است. به این ترتیب سیاست‌های بانک مرکزی برای بخش ارز کشور مورد بحث و تایید سران سه قوه و اعضای جلسه قرار گرفته و پس از ابلاغ اجرایی خواهد شد.

مشهد از ایران جدا نیست
فاطمه ذوالقدر، نایب‌رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس درباره برگزاری کنسرت اخیر در شهر مشهد و اینکه آیا مشکل برگزاری کنسرت‌ها در این شهر حل شده یا خیر، می‌گوید: در این مورد، جلسه‌ای با علم‌الهدی نداشتیم ولی مشهد چیزی جدای از ایران نیست و در جلساتی که داشتیم قرار بود شیوه‌نامه‌ای ایجاد کنیم که نحوه برگزاری کنسرت‌ها برای همه ایران تنظیم شود.

توقف اجرای پروژه‌های اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای
سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راه کشور از توقف اجرای پروژه‌های اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای کشور خبر داد و گفت: از آنجا که ۵ هزار و ۴۰۰ محل حادثه‌خیز در جاده‌ها وجود دارد و هزار و ۵۰۰ محل نیز در وضعیت بحرانی است، ادامه این روند باعث افزایش تلفات انسانی در جاده‌ها خواهد شد. این در حالی است که طی 7 الی 8 سال گذشته رشدی در آمار تصادفات نداشته‌ایم.


تعداد بازدید :  268