شماره ۱۴۶۷ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

 علیرضا جهانبخش: به خاطر خواسته‌ای که باشگاه آلکمار داشت، خیلی‌ها قادر نبودند برآورده و مبلغ رضایتنامه را پرداخت کنند. تمام این مبلغ هم حق ترانسفر است که از باشگاه به باشگاه می‌رسد و پولی به بازیکن نمی‌رسد. برخی مبلغ 25 میلیون یورو را به درآمد من ربط دادند که برایم خنده‌دار بود!

 کمال کامیابی‌نیا: پزشکم گفته بود که نباید اوت دستی بیندازم اما متاسفانه داغ بازی بودم و می‌خواستم زود بازی را شروع کنم که کتفم در رفت. بشار رسن و نوراللهی هم چنین مشکلی دارند اما دست من به شکلی در می‌رود که باید بعد از بیهوشی کتفم را جا بیندازند.

 محمد دانشگر: کارشناسان معتقدند نباید برابر ذوب آهن اخراج می‌شدم. من بعد از دریافت کارت زرد دوم هیچ اعتراضی هم نکردم و فقط به آقای داور گفتم که به خدا این صحنه کارت نداشت چون پشت من 4 بازیکن حضور داشتند و اصلا ضد حمله‌ای نبود که خطرساز شود.

 شهره لرستانی: با احساس من در این سال‌ها چقدر بازی شده است. هر سال برای نگارش طرح، آماده کردن خودم، پیدا کردن سرمایه‌گذار و جمع کردن تیم زمان و انرژی می‌گذارم اما وقتی این طرح‌ها اینچنین رد می‌شود کمر من می‌شکند.

 علیرضا داود نژاد: زمانی که ما فیلمبرداری مصائب شیرین ۲ را آغاز کردیم نرخ پوند و سایر ارزها افزایش پیدا کرد و این مسأله کار را برای ما سخت کرد. البته افزایش نرخ ارز هزینه‌های تولید را  برای همه فیلم‌ها بالا می‌برد.

 داریوش اسدزاده: ناصرالدین آرزویش بود ۱۰۰ ساله شود اما به آرزویش نرسید. امیدوارم من به آرزویم برسم و به قرن برسم. یک عمر خواندم، نوشتم، بازی و زندگی کردم اما می‌بینم همه اینها هیاهویی است برای هیچ.


تعداد بازدید :  287